Gå till innehåll

Pumans - Paus från skrivandet!


pumans

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Avsluta med en hyfsad session efter det gått lite trögt idag. Måste börja vinna lite mer HU. 28% andreplatser och endast 18 % försteplatser på 525 st spelade är inte okej tycker jag. Försöka skärpa mig och dessutom kolla vad som jag spelar galet. Finns nog några $ att tjäna.

 

Idag: +$60

Maj, spelet: +$515

 

Bankrulle: $1348

 

Nu blir det lite mer poker efter att ha sett Barcelonamatchen i fotboll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avsluta för en stund sedan för idag. Klämde ihop en hel speltimmar denna helgen fast man har gjort lite allt möjligt också. Drygt 10h under lördag-söndag faktiskt.

 

Idag: +$50

Maj, spelet: +$565

Bonusar, cashback: +$535

Totalt: +$1100

 

Kvar till rekordmånad: -$48

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en liten session nu ikväll. Backa lite, men spela helt okej. Inte bra på ngt sett dock. QQ, 88, 77 kunde inte stå mot Ax som vanligt. Helt sjukt att dem synar hur mycket som helst bara för man sitter på ett ess. Givetvis kommer esset direkt på floppen. Jaja man kan inte göra mer än att spela korrekt.

 

Idag: -$8

Maj, spelet: +$557

Kvar till rekord: -$56

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är fan bäst!:-D:lol:8-):mrgreen:;-) ;-) ;-)

 

Nej, men det går helt enkelt fint och slutar dagen på fint resultat. Bubblade t.o.m i den sista 22 dollars på en tvåoutare på rivern. Med den potten hade jag haft fin chans att vinna den turren.

 

Just nu ligger jag över mitt förra rekord som togs i april. Ska nog inte vara några problem att klara hålla det nu heller.

 

Idag: +$127

Maj, spelet: +$684

Bonusar, cashback: +$535

Totalt: +$1219

 

Jämförelse med gammalt rekord: +$71

 

Imorgon blir det studenten för en polare så hinner antagligen inte lira ngt då. Fattar fan inte att det gått ett helt år sen man själv sjöng och var glad i sin mössa.:shock: Jaja tiden går himla fort.

 

Nej nu måste jag få sova lite. Blivit lite dåligt med den varan. Hajsvajs gamblers!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inget spel idag. Kom precis hem från en studentskiva. Var sugen på att hänga med ut och festa, men man måste ju upp tidigt imorgon sen fanns det nog ingen biljett över. Jaja det himla skoj och trevligt på alla sätt och vis ändå. God mat och dricka! Imorgon ska jag försöka spela lite.

 

Siffrorna som står i förra inlägget gäller alltså fortfarane.:-)

Gonatt nattmänniskor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det färdiglirat i maj och här kommer resultat och lite mål för nästa månad. Ska börja med att säga att dagen har varit lite halvtung när det gäller pokern. Börja plussa lite, men avsluta katastrofalt. Men jag sluta med en ny "bästa månad". Fem raka månader har jag plussat sen nyår då jag började bli seriös:-) . Hoppas och tror jag klarar en sjätte också.

 

Idag: -$36

 

Resultat, maj!

 

SNG: +$648

Bonusar, cashback: +$535

=Totalt: +$1183

Timlön: $19,87

 

SNG stats!

 

Spelade: 682 st (shorthanded förutom 5 st)

ROI: 5,70 %

ITM: 74 % (18, 26, 30) Absolut för lite vinster som måste förbättras.

ITM streak: 15 st

OOTM streak: 5 st

 

Mål för Juni!

 

  • Plussa minst $1000 till en början. Sen satsar jag på bättre än maj givetvis

  • Runt 60 h i speltid

  • Fortsätta vara stabil och spela med samma lugn

  • Hålla mig ifrån tilt, som jag lyckades med jäkligt bra denna månad. En gång hände det bara. Sen blir man ju alltid arg var och varannan kväll på lite småskit, men inget som kan kallas tilt då det inte direkt går ut över nästa beslut

  • Försöka förbättra mitt HU spel så jag kan vinna fler HU-matcher och förhoppningsvis öka mig ROI

  • Öka från 4 bord till 5. Det har jag redan börjat med iofs. 2 på $11 och 3 på $22

 

Det är det jag kan komma på just nu. Får lägga till något om det saknas. Roligt att det går fint, men nu lägger vi en till växel. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Månadens första SNG´s är redan lirade!!:-) Lira ihop elva stycken på lite drygt en timme. Blev riktigt finemang! +$98 och man får starta en månad bra för en gångs skull. Inväntar cashbacken nu också.

 

Nej nu måste man krypa ner. Skulle vara roligt att fortsätta men orkar dock inte och plus det kanske bäst att sluta när man för en gångs skulle får en fin start. Gonatt, gomorgon eller vad det blir för er!:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow! För en gångs skull får jag en flygande start i början av en månad. Dessutom kan man inte klaga på otur då man t.o.m. har lite medflyt. Det jämnar ut sig helt enkelt.:-)

 

Idag: +$147

Cashback utbetalt idag: +$351

 

Tog ut en del av rullen nu precis också. Vill inte ha för mycket liggandes på pokerkontot. Har fin fulle för att fortsätta köra på 11 och 22 dollars. Nu med lite fler på 22 dollars.

 

Uttag: -$600

Rulle just nu: $1300

 

Då blir det mer spel nu! Höres!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gick ju fan bra tills slut ändå! Låg som värst kanske 120 dollar back, men vände sakta men säkert. Klonka tre raka vinster på slutet och gick faktiskt till slut plus.:-)

 

Idag: +$5

 

Danmark - Sverige slutar med rena rama skandalen. Sjukt värre! Jaja fint att Sverige får med sig tre poäng fast det varit lite onödigt att tappa 3-0. Danmark får dessutom skylla sig själva. X2 lirade hos unibet så jag hoppas spelet inte avbryts utan det rättas till min fördel. Sjukt irriterad på den fete jäveln som sprang in och skulle ge sig på domaren.:evil: Löjligt att de blir omklappade av matchvärdarna när dem går ut från planen igen.:rolleyes: De fick väl säkert gå upp och ställa sig på läktaren igen. "Så glömmer vi att detta hände" typ.

 

Själv glömmer jag inte när köpenhamnspolisen slog ner MFF-supportrarna som ett gäng misshandlare. Man kan ju inte bli annat än upprörd och jävligt ledsen på såna fubbickar. :-(

 

Nu blir det mer gejm iaf! Mer uppdattering senare kanske.:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingenting har hänt med mitt X2 spel på Sverige.:-( Lol att snubben som sprang in och slog domaren är bosatt i Sverige. Dock dansk medborgare, men ändå.

 

Spela ungefär 1,5h poker nu precis också. Vad har hänt egentligen? Helt plötsligt vinner man under en månadsstart:-) . Dumt och klaga! Då slutar jag med det!:lol:

 

Gick $106 plus nu iaf! Nu måste jag sova! Gonatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött! Flyter på sjukt bra nu. Börja dagen riktigt bra som jag skrev i förra inlägget. Sen efter lite sömn och lite annat började jag lira igen och tappa genast en del av det plusset, men fortsätter nöta på och börjar klonka som bara den och slutar dagen på finfina +$163!

 

Enbart på spelet ligger jag +$315! Helt okej för 11 och 22 dollars på tre dagar.

 

Idag: +$163

Juni, spelet: +$315

 

Läggdags!

 

btw.. du får gärna skriva ngt här du som nickar gruvan123 på prima. Sorry om jag drog ut dig några gånger idag, men det jämnar väl ut sig eller det kanske det redan har. Svårt att hålla koll när man spelar fem bord ju.:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plussar på som bara den! :-) Klonkar två outare och 40/60 lägen vid rätt tillfällen.:-P Skönt med medrigg för en gångs skull! Dock spelar jag inte på något sätt dåligt, men vinner många avgörande händer. Efter nästan 200 st spelade sng har jag faktiskt flest placeringar på försteplatsen. Det är den bidragande delen som gör att jag plussat fint. Ligger för tillfället på 25 % försteplatser jämfört med 18-19 % under hela förra månaden. Kan jag hålla över 22 % är jag nöjd.

 

Idag: +$100

Juni, spelet: +$415

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du gör som jag och glömmer ändra månad ;-)

 

Hehe ajdå! Den tackar vi för! Det är fixat nu, men man var van vid att skriva maj i hela tiden.:lol:

 

Då kan jag passa på att skriva att jag tog ut mina sista $300 på nordicbet från rullen idag för lira på sportspel på samma site. Så överföring från poker till sportsbettingen bara.

 

Just nu ligger hela rullen på purple, som jag bytat till. $1268 ligger rullen på efter en massa uttag inklusive den idag. Fortsätter nöta med både $11 och $22, men hade likväl kunnat köra 100 % på 22 dollars, men för att få mycket action väljer jag att blanda. Dock spelar jag fler på den högre nivån.

 

Nu har jag äntligen skapat seperat rulle till sportsbettingen. Bättre att ha det så här för redovisningens skull. 8-)

 

En polare fyller 20 år imorgon (idag) och det ska firas.:-D Antagligen ingen poker då. Får krypa ner till sängs nu! Sweet dreams!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hörru. Lirat nåt mot knutsen21?

 

Det är mycket möjligt, men ingen jag kan komma på just nu. Man får ju en del motståndare när man spelar 5 bord samtidigt så svårt att hålla koll på alla.

 

Vilka bord lirar han på då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 o 20, 5,6 och 10-manna.

 

Får väl hålla ett extra öga öppet.:-) Är han duktig eller fiskig?:-P

 

Igår var det pokerpaus och istället partyparty. Idag blev det litegrann, men inte speciellt mycket då man sov ganska länge. Sen var det ju fotboll nu ikväll också. Ingen minusdag än så länge i Juni vilket är jäkligt gött!

 

Idag: +$20

 

//pumans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inte värst mycket spel idag, men hitta lillplusset vilket alltid är bra. Hittils har det bara blivit plusdagar i Juni. Låt det fortsätta så!:-) Imorgon är det dags för studentfest igen så paus från poker då också. Faktiskt lite skönt. Blir mer lir till helgen givetvis. Då ska jag vara laddad till 100%.

 

Idag: +$13

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...