Torsus Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 http://expressen.se/index.jsp?a=900244 Någon som vet om andra kabelbolag kommer att haka på... Citera
Appel Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 gammal nyhet. Den hade vi uppe på poker.se redan igår Har inte hört ngt om ngn annat bolag som har tänkt på att hänga på channel94 (har jag för mig att kanalen hette) Citera
Torsus Postad 2 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2007 Ok... Själv har jag ställt frågan till Comhem som jag har.... Om fler kunde göra detsamma. Tillsammans är vi oemotståndliga eller vad det heter....... Citera
Appel Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Ok... Själv har jag ställt frågan till Comhem som jag har.... Om fler kunde göra detsamma. Tillsammans är vi oemotståndliga eller vad det heter....... BRA tänkt. Ska ta och ringa Com Hem snarast Citera
Juggler Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag bor i centrala Göteborg i en hyresrätt och har SVT 1 och 2 och TV4. Undrar vad chansen är att man får den kanalen. Citera
Appel Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag bor i centrala Göteborg i en hyresrätt och har SVT 1 och 2 och TV4. Undrar vad chansen är att man får den kanalen. Det är väl bara att klä in stekpannan med folie och hänga ut på balkongen? Och sen dra en ståltråd därifrån till TVn?? Citera
Juggler Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 bal...kong? Du använder såna konstiga ord Appel. Citera
Appel Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 ... Testa skor-sten då. ooh. Nu blev det OT. Tillbaka till huvudfrågan. MERA pokerkanaler till Com Hem!!! Citera
Asagud Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag är såld, ringer så fort jag kommer hem! Com Hem ska terras med några samtal i veckan framöver =) Citera
il_genio Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag har den, e ju helt ok att alltid ha poker att kolla på samtidigt som man själv sitter och slaskar, dock e väl kanske inte tv-sänd nätpoker det bästa som finns Men det kan säkert bli bra Citera
efan Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 God kväll! Jag har inte The poker Channel på kanalplats 94 (har canal digital via parabol). Kan nån hjälpa till är jag tacksam! / efan Citera
tamtaram Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Det finns ju som gratis webtv... http://www.pokerchannel.co.uk/ Citera
evilPTP Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 God kväll! Jag har inte The poker Channel på kanalplats 94 (har canal digital via parabol). Kan nån hjälpa till är jag tacksam! / efan Testa med en ny kanalsökning, funkade för mig. Citera
Torsus Postad 3 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2007 Svaret från Com Hem: Hej och tack för ditt e-postmeddelande! Inte vad jag har hört än så länge, jag lägger in det som ett kundönskemål. Med vänlig hälsning Så snälla, ni som har Com hem: bomba med önskemål! Citera
Recommended Posts