Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vi hade tillfälliga tekniska problem med vår ISP i Kahanawake, vilket resulterade i att spelare blev frånkopplade från turneringar. Problemet är nu löst och alla spelare som spelade i enbordsturneringar eller flerbordsturneringar och blev utkastade från turneringen på grund av detta kommer att kompenserats så att de får tillbaka värdet av inköpet till turneringen. Spelare kommer att kompenseras imorgon eftermiddag.

Postad
Vi hade tillfälliga tekniska problem med vår ISP i Kahanawake, vilket resulterade i att spelare blev frånkopplade från turneringar. Problemet är nu löst och alla spelare som spelade i enbordsturneringar eller flerbordsturneringar och blev utkastade från turneringen på grund av detta kommer att kompenserats så att de får tillbaka värdet av inköpet till turneringen. Spelare kommer att kompenseras imorgon eftermiddag.

Tack för info!

Postad

Vad händer om man var bortkopplad länge, för att sedan komma tillbaks när man hade så lite marker kvar att man inte ha någon chans? $55 i sjön?

Postad
Ok, skönt att höra. Min fråga är då när det sker? Du skrev igår eftermiddag, dock har jag ej fått någon kompesation :(

Jag har fått ersättning, $275 ramlade in på kontot. Tycker du ska kolla med supporten! Ibland svarar dom faktiskt på mail...

Postad

Spelare ska ha kompenserats i fredags, så om du ännu inte mottagit kompensation kan du kontakta spelarsupporten. Det kan hända att du var behörigt till kompensation men att den inte skedde automatiskt. I så fall kan vi ge dig ersättning manuellt.

• 2 weeks later...
Postad

Nätverksfel har uppstått. Vänligen se till att du är uppkopplad mot internet och klicka OK för att koppla upp igen.

uppkopplad är jag ju tydligen.. ingen annan som märkt nått konstigt med everest ?

Förmodligen ligger väl felet hos mig, men hur ska jag lösa detta nu då?

starta om datorn verkar ju inte fungera

Postad
Nätverksfel har uppstått. Vänligen se till att du är uppkopplad mot internet och klicka OK för att koppla upp igen.

uppkopplad är jag ju tydligen.. ingen annan som märkt nått konstigt med everest ?

Förmodligen ligger väl felet hos mig, men hur ska jag lösa detta nu då?

starta om datorn verkar ju inte fungera

Jag brukar få det här felet när jag lämnat datorn inloggad på Everest och sen kommer tillbaka och har blivit utloggad. Brukar få vänta i ca 15min innan det funkar igen.