heltok Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 förra månaden hade jag för höga mål. mål för mars: lämna bangkok ojoj, jag lyckades med mina mål för första gången =) Citera
kfluffie Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Om du någon gång under mars kommer fram till meningen med livet, would you care to send me a pm? 1/3 av Mars har redan gått och jag har ej funnit något som ens kan vara nära att vara meningen med livet ... Citera
RoyleAxe Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 *Spela mindre så att jag inte är dödstrött på mitt heltidsjobb varje dag, men ändå plussa minst 30k sek (13,2k upp per 6/3 men skickade igår min laptop på rep till Acer i Holland hmmm). *Nöta bort minst en lucka i spelet, främst att inte syna av värde-mjölk-raise. *Köpa en stor skärm så att jag slipper de feta överlapp som jag har för närvarande, samt börja använda pokertracker (som jag egentligen anser som "fusk") Citera
SouthEast Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 1. Spela betydligt mindre (dvs inga freerolls i onödan). Done 2. Spela mot nån bra bonus/banan utan press på mig (se punkt 1) Nope 3. Plussa minst 3k sek. Done 4. Komma topp-3 i 24h vipturren. Nope 5. Rensa upp bland alla klienter och casha ut småslattarna, vilket leder till att jag har pengar på max 5st siter. Nästan 6. Hålla mig frisk. So far so good 7. Gratulera "svärfar" på 60-års dagen. I helgen 8. Köpa nya sommardäck.. 9. Köpa en extra frys. 10. Börja gå till jobbet!! (tveksamt) Citera
Snabelguy Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 1/3 av Mars har redan gått och jag har ej funnit något som ens kan vara nära att vara meningen med livet ... Fruntimmer, brännvin och poker? Citera
Jerico Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 +30k SEK. spela 14/9/3 i fullring och 22/18/4 i SH. Inte bluffa av stacken mot fiskar. Inte syna värdepushar från passiva utan nöten. Citera
Recommended Posts