Careca Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Dagen i korthet: * Jag skotta. * Jag förlora en del. * Jag vill inte spela med utländs valuta. * Jag ska tillbaka till SvS. * Jag fick knappa några MPP för besväret! Mvh, KF! Instämmer till fullo.... Det är bra jobbigt att man kan spela med dollares, euro å pund. Fast mest jobbigt kanske att man spelar som ett pundhuvud Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Instämmer till fullo....Det är bra jobbigt att man kan spela med dollares, euro å pund. Fast mest jobbigt kanske att man spelar som ett pundhuvud Vet inte om det var riktat till mig personligen som en förolämpning men annars instämmer jag ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Vad kör du på svs ? 10/20 eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Careca Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Det var absolut inte menat som en förolämpning. Mest menat mot mej själv. Gjorde väl ett par inte så imponerande spel i dag på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Det var absolut inte menat som en förolämpning.Mest menat mot mej själv. Gjorde väl ett par inte så imponerande spel i dag på morgonen. Haha, okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Vad kör du på svs ? 10/20 eller ? Neh, har rulle för 5/10 och snart 7.5/15 men kommer plocka ut lite och grinda 2.5/5 samt HU SnG på SvS. Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Läste någonting om att du cashat ut allt från expekt, stämmer det? Hade tänkt att smålira lite där o sen ta ut det i portioner, men nu efter de de har gjort mot sina kunder vill jag mest bara dra i protest, men inte gärna riskera min 5k$ bonus. Spelade du något mer innan du tog ut, efter att du fått bonusen, eller bara körde du ut allt på en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Precis efter jag fick mina 5k så plockade jag ut dem direkt. Sedan lirade jag dock lite granna efter. Har dock lirat på Expekt innan ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Precis efter jag fick mina 5k så plockade jag ut dem direkt. Sedan lirade jag dock lite granna efter. Har dock lirat på Expekt innan ... Måste bara tilta av mig lite när jag läser om expekt.. Var klar med cb bonusen halv 2 inatt, alltså 90min efter att dom panikstängde bonusen. TILT och missnöjdhet:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 HU SnG på SvS. Mvh, KF! Nivå? och nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Nivå? och nick? IncaHero Lite allt möjligt 300 - 1000 ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Lite allt möjligt 300 - 1000 ungefär. När du slutar spela $1000 så ska jag sluta kalla mig Göran. Deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 IncaHero. Äsch, det hade jag ju . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 När du slutar spela $1000 så ska jag sluta kalla mig Göran. Deal? Jag spelar "bara" 1000-kronors! Vi har oss en Deal! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 FYI så ska jag ta det lite lugnt med pokern ett tag. Ska läsa på lite inom jobbet (ganska mycket nu och framöver) samt lite personliga intressen (VoIP, Mobilkommunikation samt Körkortet) samt så ska jag grinda C&C3, som jag påbörjade igår! Känner att jag har spelat riktigt uselt på senare tid som gör att jag spelar ännu mer uselt Ska analysera mina händer som jag har spelat och lägga upp här. Kommer självklart inte skriva mindre då jag vet att ni vill ha lite Quality Time with KF! =) Klarade f.ö. uppdrag 1 igår på C&C. Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Vad är VoIP? Jag vet nog att du har skottat $1000 också! Nåja, dealen gäller 1000-kronors också, bara så du vet! Mvh Gösta Hellgren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Vad är VoIP? Jag vet nog att du har skottat $1000 också! Nåja, dealen gäller 1000-kronors också, bara så du vet! Mvh Klyka Voice over IP! (IP-telefoni) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag har blivit felciterad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Försökte läsa lite intressant material under nuvarande arbetspass men det slutade med att en extraresurs till kollega (jobbar 17-21) drar på en massa 90-talshits (såsom Snow - Informer etc. etc.) för att visa vad jag gick miste om under min uppväxt som 80-talist. Jag är inte avundsjuk. =) Next stop: Coffee Machine! Ska hem och grinda C&C3, käka en färdigrätt (Lövbit troligtvis) samt dricka mjölk direkt ur förpackningen (har inga glas, eller jo, plastglas, men de har legat på golvet typ i 2.5 månader och har damm i sig. Skiter nog i dem). Other news, försökte läsa DaPines Bok men jag fick ont i ögonen då de skriver så mycket! Men jag tror det de skriver är bra, intressant samt roligt! Stackars KF's ögon! Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Other news, försökte läsa DaPines Bok men jag fick ont i ögonen då de skriver så mycket Min bok? Utveckla please Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 eller jo, plastglas, men de har legat på golvet typ i 2.5 månader och har damm i sig. Skiter nog i dem). Mvh, KF! Försök med toalettstolen i stället. Större hål där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Min bok? Utveckla please Dagbok FFS! Men den har ett par renodlade konststycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Försök med toalettstolen i stället. Större hål där Jag hör att humorn inte avtrappas med åren iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
df_df Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Försökte läsa lite intressant material under nuvarande arbetspass men det slutade med att en extraresurs till kollega (jobbar 17-21) drar på en massa 90-talshits (såsom Snow - Informer etc. etc.) för att visa vad jag gick miste om under min uppväxt som 80-talist. Jag är inte avundsjuk. =) Next stop: Coffee Machine! Ska hem och grinda C&C3, käka en färdigrätt (Lövbit troligtvis) samt dricka mjölk direkt ur förpackningen (har inga glas, eller jo, plastglas, men de har legat på golvet typ i 2.5 månader och har damm i sig. Skiter nog i dem). Other news, försökte läsa DaPines Bok men jag fick ont i ögonen då de skriver så mycket! Men jag tror det de skriver är bra, intressant samt roligt! Stackars KF's ögon! Mvh, KF! Kul spel C&C 3. Men halva nöjet ligger i att titta på uppdragsbruden i GDI lite finare än lost sawyer i NOD ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Min bok? Utveckla please Den e underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts