Gå till innehåll

KF - En annans fisks bekännelse!


kfluffie

Recommended Posts

Dagen i korthet:

 

* Jag skotta.

* Jag förlora en del.

* Jag vill inte spela med utländs valuta.

* Jag ska tillbaka till SvS.

* Jag fick knappa några MPP för besväret!

 

Mvh, KF!

 

Instämmer till fullo....

Det är bra jobbigt att man kan spela med dollares, euro å pund.

Fast mest jobbigt kanske att man spelar som ett pundhuvud

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 592
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Läste någonting om att du cashat ut allt från expekt, stämmer det? Hade tänkt att smålira lite där o sen ta ut det i portioner, men nu efter de de har gjort mot sina kunder vill jag mest bara dra i protest, men inte gärna riskera min 5k$ bonus. Spelade du något mer innan du tog ut, efter att du fått bonusen, eller bara körde du ut allt på en gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis efter jag fick mina 5k så plockade jag ut dem direkt.

Sedan lirade jag dock lite granna efter.

 

Har dock lirat på Expekt innan ...

 

 

Måste bara tilta av mig lite när jag läser om expekt.. Var klar med cb bonusen halv 2 inatt, alltså 90min efter att dom panikstängde bonusen. TILT och missnöjdhet:/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYI så ska jag ta det lite lugnt med pokern ett tag.

 

Ska läsa på lite inom jobbet (ganska mycket nu och framöver) samt lite personliga intressen (VoIP, Mobilkommunikation samt Körkortet) samt så ska jag grinda C&C3, som jag påbörjade igår!

 

Känner att jag har spelat riktigt uselt på senare tid som gör att jag spelar ännu mer uselt :(

 

Ska analysera mina händer som jag har spelat och lägga upp här.

 

Kommer självklart inte skriva mindre då jag vet att ni vill ha lite Quality Time with KF! =)

 

 

Klarade f.ö. uppdrag 1 igår på C&C.

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte läsa lite intressant material under nuvarande arbetspass men det slutade med att en extraresurs till kollega (jobbar 17-21) drar på en massa 90-talshits (såsom Snow - Informer etc. etc.) för att visa vad jag gick miste om under min uppväxt som 80-talist. Jag är inte avundsjuk. :roll: =)

 

Next stop:

Coffee Machine!

 

Ska hem och grinda C&C3, käka en färdigrätt (Lövbit troligtvis) samt dricka mjölk direkt ur förpackningen (har inga glas, eller jo, plastglas, men de har legat på golvet typ i 2.5 månader och har damm i sig. Skiter nog i dem).

 

Other news, försökte läsa DaPines Bok men jag fick ont i ögonen då de skriver så mycket! Men jag tror det de skriver är bra, intressant samt roligt!

 

Stackars KF's ögon!

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte läsa lite intressant material under nuvarande arbetspass men det slutade med att en extraresurs till kollega (jobbar 17-21) drar på en massa 90-talshits (såsom Snow - Informer etc. etc.) för att visa vad jag gick miste om under min uppväxt som 80-talist. Jag är inte avundsjuk. :roll: =)

 

Next stop:

Coffee Machine!

 

Ska hem och grinda C&C3, käka en färdigrätt (Lövbit troligtvis) samt dricka mjölk direkt ur förpackningen (har inga glas, eller jo, plastglas, men de har legat på golvet typ i 2.5 månader och har damm i sig. Skiter nog i dem).

 

Other news, försökte läsa DaPines Bok men jag fick ont i ögonen då de skriver så mycket! Men jag tror det de skriver är bra, intressant samt roligt!

 

Stackars KF's ögon!

 

Mvh, KF!

 

Kul spel C&C 3. Men halva nöjet ligger i att titta på uppdragsbruden i GDI :P lite finare än lost sawyer i NOD ;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...