QoS Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Nusseman, trevlig svensexa? - QoS Citera
Nusseman Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Nusseman, trevlig svensexa? - QoS Myyycket trevlig. Citera
Skanke Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Jag får A3s och höjer lite sigge går allin och jag tänker wth och svarar upp. Han har kj. Floppen kommer J men även två i min färg men jag drar inte ut. Hade 130 kvar sen så det tog inte lång stund innan man åkte. Spelar man sådär ska man förvisso inte vara kvar så länge, men att ställa in med KJ efter en höjning mot likvärdig stack är ju inte heller så bra kanske. Citera
parre Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Skitturnering. Min vana trogen slaskar jag bort en massa snabbt. Först raisar jag PF med 65o, har sedan 600 för syn i 2.3k-pott så jag synar, uppe mot QQ. Träffar femman men missar utköpet. Nästa hand ställer jag in med K9s, QJs synar och klonkar turn och jag åker. Citera
Clarre Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Ja, då lyckades man förlora med AA mot AK efter all in före floppen. turn river blev en stege... fasen också, skulle ju vinna idag så man kunde klaga angående rankingen. Där av mitt nick idag ut som 26a *korrigerar, i min "ilska" skrev jag fel. Det var bara ett hål som fylldes för stege* Citera
Hickmott Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Ut med AK mot Trolldegs KK. Shit happens. //Hickmott Citera
Trolldeg Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Ut med AK mot Trolldegs KK.Shit happens. //Hickmott Den handen var ju rätt sjuk... Hickmot träffar sitt ess på floppen. Turnen kommer med sista kungen. Citera
Papa Kubo Postad 20 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2005 Trolldeg, vill du ha en slant för att ha slagit ut Hickmott? Jag bjuder gärna. Citera
Trolldeg Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Trolldeg, vill du ha en slant för att ha slagit ut Hickmott? Jag bjuder gärna. Det är bra ändå. Citera
Hickmott Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Trolldeg, vill du ha en slant för att ha slagit ut Hickmott? Jag bjuder gärna. Those who can't do, pay others to do. //Hickmott Citera
quizz_kid Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 det här var en riktigt kul turnering, även om jag inte spelade många händer... en del steals i början... sen gick det lite utför och jag låg sist i nästan 40 min... lyckades dubbla upp med JJ vs 77, men fick stryk i nästa giv, 66 vs KK... Citera
Mr Zero Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Bubblade idag A Q mot Trolldegs K J , floppen tre hjärter och naturligtvis en fjärde på turn.... Fan, ingen T-shirt & ingen kortlek Citera
Trolldeg Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Bubblade idag A Q mot Trolldegs K J , floppen tre hjärter och naturligtvis en fjärde på turn.... Fan, ingen T-shirt & ingen kortlek KQ hade jag tom. Citera
Trolldeg Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Åker ut som 4a. Några händer innan är jag chipleader och försöker mig på att sno med Q4. Får syn av"GuidedBV" och floppen kommer 457. Jag höjjer rejält och han ställer in. Jag synar. Han har K8 och klonkar stege på rivern. Jaja, jag vann över QoS iaf. Citera
QoS Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Just nu är det action chatten! farha rocks1 [observer]: u all r from sweeden ?nucleus123 [observer]: yep, exept Qos cab19 [observer]: upplands bro rular QooS [observer]: Yeah, I from tomteland... nucleus123 [observer]: haha Darko_J: rakt av farha rocks1 [observer]: wheres that q QooS [observer]: That is where all the tomte comes from... QooS [observer]: And I am the KNUGEN of tomteland... farha rocks1 [observer]: ok Trolldeg [observer]: lol Trolldeg [observer]: the knugen of tomteland Enjoy! - QoS Citera
QoS Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Och det tar inte slut där... farha rocks1 [observer]: qosfarha rocks1 [observer]: can u lend me a buck??????? Trolldeg [observer]: ) farha rocks1 [observer]: someone told me to ask u QooS [observer]: Nope, sorry dude... farha rocks1 [observer]: ok farha rocks1 [observer]: np farha rocks1 [observer]: damn i cant a dollar today lol QooS [observer]: I have a friend N. Mandela, he has recent won a huge lottery, maybe he can help you... Trolldeg [observer]: hahaha Humor! - QoS Citera
Joshua Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Några händer innan är jag chipleader och försöker mig på att sno med Q4. Får syn av"GuidedBV" och floppen kommer 457. Jag höjjer rejält och han ställer in. Jag synar. Han har K8 och klonkar stege på rivern. Jo, jag hade en hel del flyt. Var dessutom rejält shortstackad ett tag. Kul att jag inte åkte ut med tvångssyn den här gången utan istället med en rejält misslyckad all-in bluff heads-up Citera
QoS Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Grattis till Darko_J! Added potten ska finnas på era konton inom kort. - QoS Citera
cab19 Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Äntligen en liten framgång Verkligen kul med allt lulllull man får när man blir top 3 Gillar PS bra mycket bättre när det gäller turneringsspel jämfört med 24h, så en tight spelare som jag hinner spela några händer innan blindsen tar en. Åkte med AJs mot JJ inte mycket att göra. Citera
Sisko Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Behöver jag göra något för att få kortlek/T-shirt för min 8e plats, eller kommer den automagiskt? Citera
QoS Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Attention: Alla som var på finalbordet! PMa mig adressuppgifter samt er placering så ordnar vi med godis från PokerStars! Puss och kram! - QoS Citera
QoS Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Så där, nu ska 1-3 få PM av Fredrik på PokerOffice inom kort. Ni som väntar på t-shirt och kortlek, det går tyvärr inte att välja storlek på t-shirts. T-shirt och kortlek kommer inom ett par veckor. Saknar fortfarande PM från placering 6 och 7. Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts