Gå till innehåll

Vilka accepterar insättning via Neteller men uttag till vanligt bankkonto?

Recommended Posts

Postad
Det enda stället jag känner till för närvarande är Partypoker.

Finns det några fler inom EU?

Finns nog ett gäng i nya ipoker förutsatt att du verkligen spelar på sidan. Jag har tagit ut med wire från två olika sidor efter att ha satt in med neteller. Testa expekt t.ex. dom är väl EU.

Postad
Eurobet fungerade förr till Visa om man satt in med kortet någon gång. Räckte att sätta in $5 för att få det registrerat sen kunde man plocka ut som man ville.

Funkar det inte fortfarande eller vet du inte riktigt?

Postad

Om ett nätverk har player2player transfer kan man shippa $ mellan konton och ta ut via det sista. Eftersom det spelarkontot aldrig gjort någon insättning (får man ju se till) så kan den gubben ta ut som han vill? Så har jag gjort förr på andra nätverk och det fungerar. Se bara till att du spelar lite.

Förtydligande: Du drar in en massa $ på XPokerSajt och vill casha ut till ditt bankkonto. Men eftersom XPokerSajt inte (kanske eller av andra orsaker det inte går just nu för dig) har den möjligheten så slussar du pengarna via ditt Neteller till en sajt i ett annan nätverk. I det nätverket gör du en p2p money transfer till ett annat konto du har i samma nätverk och cashar ut med det.

Får man ha flera konton i iPoker och kan man göra p2p transfers?