PokerFreddie Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Satt och i min dumhet filosoferade lite och kom på ett scenario, inte för jag ror det nånsin skulle inträffa, men: Jag sitter i WSOP, med 50 man kvar så sitter jag med Phil Ivey vid mitt bord, och jag har nöten, vi har båda säg 2 miljoner, och Phil pushar, jag synar han åker ut! MEN, får jag rent regelmässigt säga till Phil att jag har bäst hand, synar jag åker du ut, om jag foldar så får jag XX% av din vinst. en bra deal eftersom Phil skulle åkt ut, och behöver ju inte avancera många platser för att gå plus, och att Phil ska gå hela vägen jämfört med mig.... Freddie Citera
Jennez Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Tja, så länge du inte säger exakt vad du har så ska det nog gå bra. Om inte Harrah’s har lokala regler som säger att man inte får diskutera deals vid borden vill säga (vilket jag gissar att de har). Citera
eurythmech Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Det är ju jätte-softplay, eller missar jag nåt? Citera
Recommended Posts