Gå till innehåll

1/2 kr - AA i multiwaypot


Recommended Posts

Detta är ett Fullringbord. En kompis som spela och han hade inga reads.

 

Stackar: Fi 250 , Fi2 300 , Fi3 500 , Hero 450

 

 

Hero tittar ner på :As::Ad:

 

Fi raisar till 6 Fi2 synar Fi3 raisar till 10 Hero raisar till 30 och alla synar

 

 

Flop :5h::5s::6h:

 

Fi går ut och bettar 100, Fi2 synar Fi3 trycker 500, Hero???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

enkel syn. Varför skulle han återhöja med 55 66 A5 för? Dessa händer är väl dom enda man kan tänka sig att fi kan spela men nej. Sitter nog på QQ eller KK. DVS. SYN!

 

Dock måste man ju tänka på vad Fi1 och 2 har, de kan lika gärna ha gått med på en SC, typ 54s eller något liknande, dock så blir det ju en sidepott mot Fi3 vilket motiverar syn..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synen är tyvärr inte självklar. På den här nivån kan folk sitta med nästan vad som helst och syna höjningar. A,5s är inte otänkbart hos en Fi, eller 6,6. Tyvärr kan det vara svårt att få igenom all-in preflop, det är väldigt sällan sådana situationer uppstår även på denna låga nivå. Floppen här ser ju så irriterande ut. Jag hade nog lagt mig, efter en tvekan, stekfold.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synen är tyvärr inte självklar. På den här nivån kan folk sitta med nästan vad som helst och syna höjningar. A,5s är inte otänkbart hos en Fi, eller 6,6. Tyvärr kan det vara svårt att få igenom all-in preflop, det är väldigt sällan sådana situationer uppstår även på denna låga nivå. Floppen här ser ju så irriterande ut. Jag hade nog lagt mig, efter en tvekan, stekfold.

 

med andra ord kan de också ha 77-99 här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...