PsychicIor Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Skulle vilja få lite rutin vad gäller livespel då jag aldrig spelat det. Finns ju ett gäng klubbar vad jag förstått....Men jag vill ju inte losa flera 1000 lappar per kväll...finns det någon ni kan tipsa om där det kostar runt 500-1000 för en turre eller något...gillar mest freezout's. Ge lite förslag på klubbar....tänk på att jag är en glad amatör så ingen proffsklubb Citera
SoderKrippa Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Skulle vilja få lite rutin vad gäller livespel då jag aldrig spelat det. Finns ju ett gäng klubbar vad jag förstått....Men jag vill ju inte losa flera 1000 lappar per kväll...finns det någon ni kan tipsa om där det kostar runt 500-1000 för en turre eller något...gillar mest freezout's. Ge lite förslag på klubbar....tänk på att jag är en glad amatör så ingen proffsklubb Sviten är riktigt najs... /SK Citera
Guts Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Klubb parti i årsta har schyssta turneringar med låga inköp och får för det mesta igång bra CG som man klarar sig med en 500 i inköp. Citera
PsychicIor Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2007 Posta gärna länkar om ni har....så man kan forska lite Citera
kjell-fr Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Posta gärna länkar om ni har....så man kan forska lite Aldrig hört talas om Google? Citera
PsychicIor Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2007 Aldrig hört talas om Google? Vad tror du ?? Kan man få en direktlänk är väl det smidigare.... Dryga och onödiga svar klarar jag mej bra utan, tack. Citera
eurythmech Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Men det är väl kanske lite oklart hur mycket olika klubbar vill skylta. Citera