PsychicIor Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Skulle vilja få lite rutin vad gäller livespel då jag aldrig spelat det. Finns ju ett gäng klubbar vad jag förstått....Men jag vill ju inte losa flera 1000 lappar per kväll...finns det någon ni kan tipsa om där det kostar runt 500-1000 för en turre eller något...gillar mest freezout's. Ge lite förslag på klubbar....tänk på att jag är en glad amatör så ingen proffsklubb Citera
SoderKrippa Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Skulle vilja få lite rutin vad gäller livespel då jag aldrig spelat det. Finns ju ett gäng klubbar vad jag förstått....Men jag vill ju inte losa flera 1000 lappar per kväll...finns det någon ni kan tipsa om där det kostar runt 500-1000 för en turre eller något...gillar mest freezout's. Ge lite förslag på klubbar....tänk på att jag är en glad amatör så ingen proffsklubb Sviten är riktigt najs... /SK Citera
Guts Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Klubb parti i årsta har schyssta turneringar med låga inköp och får för det mesta igång bra CG som man klarar sig med en 500 i inköp. Citera
PsychicIor Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2007 Posta gärna länkar om ni har....så man kan forska lite Citera
kjell-fr Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Posta gärna länkar om ni har....så man kan forska lite Aldrig hört talas om Google? Citera
PsychicIor Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2007 Aldrig hört talas om Google? Vad tror du ?? Kan man få en direktlänk är väl det smidigare.... Dryga och onödiga svar klarar jag mej bra utan, tack. Citera
eurythmech Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Men det är väl kanske lite oklart hur mycket olika klubbar vill skylta. Citera
kjell-fr Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Vad tror du ?? Kan man få en direktlänk är väl det smidigare.... Dryga och onödiga svar klarar jag mej bra utan, tack. Jag skulle hinna skriva in "sviten" minst tio gånger i Google på den tiden det tog dig att skriva det där inlägget. Att be om direktlänkar på något man själv kan hitta på 2 sekunder är bara att idiotförklara sig själv. Citera
PsychicIor Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2007 Jag skulle hinna skriva in "sviten" minst tio gånger i Google på den tiden det tog dig att skriva det där inlägget. Att be om direktlänkar på något man själv kan hitta på 2 sekunder är bara att idiotförklara sig själv. Ok...jag är väl en idiot då ...Men en lycklig idiot...inte en bitter människa som gillar att sitta o dryga sej på internet. Citera
Ztellan Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Jocke, ursäkta om jag drygar lite, men hur är det med bilintresset, det var länge sen jag hörde nåt.... Ztellan, som hade en svart MKIV en gång i tiden.... Citera
tiltmonroe Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Nu tycker jag vi ska kramas här och sjunga "we shall overcome"!! Citera
PsychicIor Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2007 Jocke, ursäkta om jag drygar lite, men hur är det med bilintresset, det var länge sen jag hörde nåt.... Ztellan, som hade en svart MKIV en gång i tiden.... Hallå...såg ditt namn i en annan tråd...misstänkte det kunde vara du . Bilintresset finns ju där, även om det ligger på is just nu. Plöjde ner så förbannat mkt pengar på tidigare projekt så det är lite tomt i kassan. Blir säkert nåt mer nån gång i framtiden....Men nu blir det lugnt ett tag. Sålde precis iväg mitt racechassie och degade av en del skulder Skall väl hjälpa lite polare i sommar som åker jänkejärn tror jag. Citera
Ztellan Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Ja jag har inte heller gjort nåt på länge... bilen har stått i nästan 2 år orörd nu... det är nästan så man skäms... men man vet ju aldrig, man kan ju bli pokermiljonär vilken dag som helst Citera
PsychicIor Postad 26 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2007 Klubb parti i årsta har schyssta turneringar med låga inköp och får för det mesta igång bra CG som man klarar sig med en 500 i inköp. Hur får man kontakt med dem ? JA...jag har googlat , men hittade ingen kontaktinfo Citera
--martin-- Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 maila info@klubbparti.se Citera
Sviten Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 För mer info om oss gå in på http://www.sviten.se eller kolla under förbundsanslutna klubbar. Vi kanske ses! Lasse /Sviten ps, kan även pma mig för privata frågor. Citera
Strykis Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 Menghini: Jag drar till vegas 5:e april du ska inte med då? Citera
Recommended Posts