sentenced Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Tänkte höra om någon har koll på vilken sajt det spelas mest sitngo just nu, för ca 1 år sedan var det riktigt ös på partypoker startade ofta minst 4 st samtidigt på dom flesta nivåer men nu verkar det gå trögare där nåt förslag? Tänker mest på typ 10-20$ sitngos. Citera
DaPine87 Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Tänkte höra om någon har koll på vilken sajt det spelas mest sitngo just nu, för ca 1 år sedan var det riktigt ös på partypoker startade ofta minst 4 st samtidigt på dom flesta nivåer men nu verkar det gå trögare där nåt förslag? Tänker mest på typ 10-20$ sitngos. pokerstars eller fulltilt. Citera
Max Cady Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 pokerstars eller fulltilt. Japp, så är det... Citera
Nojjby Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Tänkte höra om någon har koll på vilken sajt det spelas mest sitngo just nu, för ca 1 år sedan var det riktigt ös på partypoker startade ofta minst 4 st samtidigt på dom flesta nivåer men nu verkar det gå trögare där nåt förslag? Tänker mest på typ 10-20$ sitngos. Det är väl inga problem alls att få igång minst 4 Party-SnG:s på några minuter? Citera
dafgaard Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Det är väl inga problem alls att få igång minst 4 Party-SnG:s på några minuter? nej Citera
sentenced Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2007 förr var det lätt att få tag i 4+ sitngo på samma nivå oavsett tid nu är party heldött tidigt på dagen. Citera
Nojjby Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 förr var det lätt att få tag i 4+ sitngo på samma nivå oavsett tid nu är party heldött tidigt på dagen. Jo, det är sant att det är värre på dagen. Kvällarna däremot är inga problem alls. Citera
slashyboy Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 lirar mkt på party o tycker det är rät bra trafik fär på 10 och 20 iaf. Citera
sasseg Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Kanske inte hör till men tycker att ifall man skall spela sit and go ska man spela på svenska spel där det är ganska enkelt och komma 1 eller två ifall man spelar tajt. Tycker det är hyfsat bra med deras sit and go där. Citera
sentenced Postad 26 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2007 Kanske det men jag gillar inte svenska spel så den håller jag mig borta från. Citera
KungKroon Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Jag tycker fortfarnade att party har ganska bra trafik när det gäller SNGs. MTT däremot har blivit rent ut sagt tråkiga, då det inte ens går jämföra med stars eller fulltillt Citera
Recommended Posts