Gå till innehåll

Full Tilt eller Titan?


dr_kvist

Recommended Posts

Jag har precis uppnått mitt mål att spela upp 100$ till 1k$ på Bodog och tänkte nu ge mig på en ny sida med ny bonus. Problemet är bara att jag har sån sjuuuk beslutsångest för vilken jag ska välja!

 

Jag har framförallt funderat på Titan eller Full tilt då dessa verkar ha bra bonusar att spela in (150% till 600$ resp. 100% till 400$ + rakeback).

 

Vilken ska jag välja? Någon helt annan?

 

Jag tänkte framförallt spela NL50 SH.

 

Tacksam för hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FTP är en av de segaste bonusar som jag gett mig på, det är dessutom smockfullt med tighta bonusgnidare. Jämför man motståndet är det helt klart att rekommendera iPoker. Jag skulle föreslå någon annan iPoker bonus på typ $500 med krav på 500 point per $10. Noble är väl ett exempel på en sådan.

Den är ganska seg den med på NL50, men motståndet kompenserar för det.

Det är min åsikt iaf. Lycka till vad det än blir!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, ja beslutsångest som sagt....

 

Bör jag lägga nån större vikt vid rakeback på dom här nivåerna? Tanken är ju iofs att jag ska klättra hyffsat snart (såklart :-D ). Jag kände att NL25 på bodog var en bit kaka och hoppas på att klättra förbi NL50 på inte alltför lång tid.

 

Jag har framförallt tittat på pokerlistings.com för att kolla bonusar. Finns det andra bra sidor som länkar till bonusar?

 

Är fortfarnade villrådig och tar tacksamt emot fler tips

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...