Incognito Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Jag trodde det skulle ske direkt då det inte är några mellanhänder(?). Så hur lång tid tar det innan $$$ ska kommit in på Netellerkontot? Citera
Kenan83 Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Jag trodde det skulle ske direkt då det inte är några mellanhänder(?). Så hur lång tid tar det innan $$$ ska kommit in på Netellerkontot? Mellan 1 timme och upp till en vecka.. Citera
Incognito Postad 23 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2007 ok. Så hur lång tid tar det vanligtvis? Citera
Goatse Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Vilken site gäller det? När siten väl skickat pengarna handlar det oftast om minuter. Citera
Incognito Postad 23 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2007 Vilken site gäller det?När siten väl skickat pengarna handlar det oftast om minuter. bet365. Citera
Goatse Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Ett par tre dagar därifrån om jag minns rätt. Dock minst 6mån jag spelade där så kan ha ändrats sen dess. Citera
SoderKrippa Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Har samma fråga, men det gäller PokerStars. Nån som har en aning? /SK Citera
Appel Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Har samma fråga, men det gäller PokerStars. Nån som har en aning? /SK Från Stars får jag mina pengar direkt in på mitt konto, så svaret är iof lite felaktigt eftersom det verkar vara till just NETeller du undrar om, men du får ett svar från mig ändå. Efter att jag gjort mitt uttag brukar det ta... högst en-två dagar. Antar att det beror på när PokerStars behandlar mitt ärende. Men själva överföringen går direkt. Citera
Recommended Posts