favve Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Jag ska plugga en massa matte, b,c,d och e och fysik a & b på gymnasienivå och skulle därför behöva en såndär miniräknare som kan rita grafer.. Texas Instrument 83-plus eller vad den heter, vart beställer jag en sådan över nätet billigast? Ska helst vara någon svensk nätbutik då jag inte orkar beställa från något annat land.. Tack på förhand! Citera
favve Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2007 SaInT säger: Titta på pricerunner? Mm försökte med det, gick inte så bra, hittade inget Citera
Kenan83 Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 favve säger: Mm försökte med det, gick inte så bra, hittade inget Testa blocket, där finns det säkert. Citera
illerrre Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Kan ge dig en gratis om jag lyckas sno en "klasskompis". Han är idiot, alla hatar han och han förtjänar det. Ska bara lyckas få tag på hans nycklar. Citera
favve Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2007 illerrre säger: Kan ge dig en gratis om jag lyckas sno en "klasskompis". Han är idiot, alla hatar han och han förtjänar det. Ska bara lyckas få tag på hans nycklar. Citera
thekid Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Hehe, häftigt killar! Häftigt! Hehe! Citera
Goose_strike Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Texas raknarna ar jatte bra, smidiga att anvanda. Det ar vall dom som flest anvander. Sjalv anvandre jag Hp raknarna som ar ett helt annat raknesystem som jag sjalv tycker ar battre men det ar en smak sak. Citera
Recommended Posts