MR_Jimmy Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Sitter och kollar på EPT london, så dök plötsligt skådespelaren Paul Giamatti upp på tv bordet, men kommentatorerna sa att det va Andy Black. Vilket det såklart va, men jag va tvär säker på att det va skådespelaren. Kolla länkarna nedan, är det en tvilling bror måne? http://www.imdb.com/name/nm0316079/ http://www.poker425.com/images/day13/day13_09.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 med skägget försvann väl alla likheter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Jag är kanske en gnällig fjant men kan någon moderator vara snäll och ändra rubriken fort som fan, jag får spasmer. Går han dubbelt så fort eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Jag är inte säker på vad du menar... men kollar vi på samma bild!? Bilden till vänster på imdbs sida, där han har skägg, kollar man snabbt på båda bilder går det lätt att förväxla vem som är vem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Jag är inte säker på vad du menar... men kollar vi på samma bild!? Bilden till vänster på imdbs sida, där han har skägg, kollar man snabbt på båda bilder går det lätt att förväxla vem som är vem. Men du sa att du såg honom på Londons EPT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Jo, kan hålla med att de är lika, de har ju liknande: -ansiktsform -hårfästet -ögonen & ögonbrynen ...etc Skägget förstärker även dragen avesvärt. Vad är det som inte är likt eurythmech eller är du bara bitter som vanlig? Edit: Andy Savage har också liknande drag: Edit2: Hur som helst passar nog detta bättre här: http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=12620&page=5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Nu är jag mest bitter över din språkliga oförmåga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Haha jaha nu är jag med dig Jag tyckte dock det var sanslöst likt med eller utan skägg! Jag ska leta upp nån bra bild, dock inte nu, börjar bli dax för loppelådan! Haha jo han va inte heller helt olik, tetris! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 dubbel gångaretvär säker tvilling bror jo kan hålla med att dem är lika, dem har liknande: Det här var ungefär vad jag uppfattade av hela tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Dubbel post Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts