TheShuffler Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Tänkt signa upp mig på någon av dessa sidor och undrar lite hur trafiken och motstånder är på respektive sida. Det är främst på låglimit NL holdem jag e nyfiken på. Även turneringar och S'nG:s. tack för svar. Citera
lfx Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Båda sidorna tillhör samma nätverk, så trafiken och motståndet är detsamma på båda sidorna. Trafiken för cashgame kan du kolla här: http://www.pokersitescout.com/B2B_NLHE.asp Citera
TheShuffler Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2007 jojo men hur e motståndet? Citera
Kenan83 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 jojo men hur e motståndet? Allså du möter samma spelare på båda sajterna. De ingår i samma nätverk och delar på spelarna. Personligen gillar jag inte B2B (nätverket heter så), tycker det finns många andra sajter med mer fiskar och bättre bonusar. Citera
PugX Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Om jag vore dig skulle jag kolla in lite andra b2b-sajters erbjudanden, VIP-shoppar etc innan jag bestämde mig för en viss sajt. Citera
Cyntax Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Allså du möter samma spelare på båda sajterna. De ingår i samma nätverk och delar på spelarna. Personligen gillar jag inte B2B (nätverket heter så), tycker det finns många andra sajter med mer fiskar och bättre bonusar. Nej, det heter inte alls så längre. Nätverket har bytt namn till 24hpokernetwork. http://www.24hnetwork.com/ För det andra skulle jag inte spela på varken 24h eller Martins. Var beredd på obehagliga överraskningar. Jag har varit med om det kanske 5-6 ggr själv. Inte speciellt kul, omss.... Citera
vetgirig Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 jojo men hur e motståndet? 100% exakt likadant. Citera
Recommended Posts