QoS Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 eurythmech, och det kommer aldrig hända igen... känns det jobbigt? - QoS Citera
eurythmech Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 * eurythmech, SORRY! SORRY! Fan, tog ändra istället för citer på det här inlägget. PINSAMT! Det var något i still med att man kan inte ha ett riktigt liv man ska följa all drama här på POKERFORUM.nu. - QoS * Citera
NeoSlayer Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Nu har vi fått se bevis på vad som händer när Qos får konversera med det motsatta könet, kläder ryker och folk blir rädda för att bli bannade.. Bättre Nusse tar hand om alla tjejer då han ser ut som en snäll Nallebjörn Jag menar Qos ser ju mer ut som om han är tagen direkt ur Bladerunner, Citera
Animaniac Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Om jag skickar bilder där jag är utklädd till flicka, får jag också en t-shirt då? *kliar sig på den håriga, sladdriga hårdrocksmagen* Citera
devalanteriel Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Du kan få en t-shirt med texten "Klä av mig den här så får du se varför jag är BANNAD från POKERFORUM.NU!" om du vill. Citera
Animaniac Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Inte kunde jag väl tänka mig att nån kunde ta illa upp av av den posten.. Det var verkligen inte meningen Citera
Swede Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Oj oj oj, vilket skamt, hahaha Jag trodde det bara var i USA som folk var sa har jakla politiskt korrekta. Min egen asikt ar att folk far ha mer skinn pa nasan. Alltsa, folk ar fan for jakla lattstotta nufortiden. Jag tror inte det ar bra for folk om det hela tiden daltas med dem. Jag menar, jag tror inte det ar battre for tjejer om vi tonar ner diskussionerna har. Inte i langden. Och forresten tror jag inte tjejer tar illa at sig av sadana diskussioner. Vad hade ni sagt om jag skrivit: grabbar, jag hade gjort VAD som helst for en PF.nu T-shirt... *vink* *vink* Jamstalldhet skall funka at bada hallen. Ingen hade tagit sig illa vid om ni grabbar har pa forumet hade skrivit en massa skojfriska inlagg som svar pa min kommentar... ja da tycker jag att man skall kunna gora det samma om det ar en tjej som skrivit det. forresten, undra rom jag har fatt en t-shirt, borde ju fatt en hemskickad till mig i november forra aret eefter att jag signat upp till 24h genom PF Citera
Papa Kubo Postad 5 April , 2005 Författare Rapport Postad 5 April , 2005 Min egen asikt ar att folk far ha mer skinn pa nasan. Alltsa, folk ar fan for jakla lattstotta nufortiden. Och det kommer från killen som närmast bröt ihop då det kom ett negativt inlägg i en dagbok som ditintills varit dränkt i beundran. Tssss... Citera
HeadLess- Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Alla förstår vad alla menar och alla håller med. Så tror jag i alla fall att alla ser på saken. Skönt för alla... Sen så tycker jag inte att någon ska skämmas. jag tycker helt klart ramz ska skämmas Citera
devalanteriel Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Inte kunde jag väl tänka mig att nån kunde ta illa upp av av den posten.. Det var verkligen inte meningen Va, nej nej! Jag tänder bara inte på transvestiter. Sorry om du tolkade mig som förbannad. Citera
Animaniac Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Va, nej nej! Jag tänder bara inte på transvestiter. Aha, ok. Då är allt bra igen Citera
Recommended Posts