Sandra Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Tyvärr småpojkar så måste jag ta min skönhetssömn nu, men jag fotsätter gärna med det vänliga ordbytandet imorgon. Citera
Nusseman Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Kubo, QoS, lfx, RaMz Jag blir fan tårögd av stolthet när jag ser hur exemplariskt ni representerar oss andra 5000 på POKERFORUM.nu Klart som fan att Sandra ska ha en T-shirt. Om inte annat så för att hon står ut med ert skitsnack. Jag bjuder Citera
QoS Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Nusseman, men jag har väl ändå varit hyfsad snäll och lugn? Den är ordnat med t-shirten så du kan sluta strö runt dina pokerstash, ge mig dom istället! - QoS Citera
Nusseman Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Jamen vad bra. Då får jag väl bjuda på en T-shirt till nästa tjej som reggar sig på POKERFORUM.nu då. QoS, du är en snäll, lugn och pervers gammal snuskgubbe Citera
devalanteriel Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Kubo, QoS, lfx, RaMz Jag blir fan tårögd av stolthet när jag ser hur exemplariskt ni representerar oss andra 5000 på POKERFORUM.nu Jag håller med. Visst har forumet en rejält grabbig atityd, men kan inte ens ledningsgruppen hålla en normalbegåvad diskussion kring ämnet så skäms jag. Jag menar, vad är nästa steg? Okulärbesiktning före medlemskap godkänns? Ge er. Citera
QoS Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Har försöker jag få till lite jämställdhet på forumet, men vad får jag får det - gnääääll! Seriöst, ber verkligen om ursäkt om någon taggit illa vid sig! Skäms på mig! - QoS Citera
devalanteriel Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Har försöker jag få till lite jämställdhet på forumet, men vad får jag får det - gnääääll! Jämlikhet via mutor, det blir en juste slagdänga nästa val. Seriöst, ber verkligen om ursäkt om någon taggit illa vid sig! Skäms på mig! Tja, jag är ju inte kvinna så egentligen ska jag inte uttala mig, men det måste finnas betydligt fler damer som spelar poker trots att forumet är underbefolkat av dem, och när man ser sådana här diskussioner är det lätt att förstå varför. Ett visst mått av seriositet kan vi väl åtminstone försöka låtsas ha? Citera
QoS Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Delar av denna från medlem 5k tråden, får skämmas lite och styra upp det hela genom att vara extra vettig en bra tid fram över. - QoS Citera
Sandra Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Ni kan väl inte bara flytta tråden när jag håller på att göra ett inlägg! hmm... Ville bara säga att jag inte tagit illa upp och att ni inte vet vem ni ger er på! Citera
Papa Kubo Postad 18 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2005 Ville bara säga att jag inte tagit illa upp och att ni inte vet vem ni ger er på! Skönt att höra. Vår käre Nusseman är dock smått förkrossad. Citera
gdaily Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Sandra, det känns bra att ha dig med på kryssningen, du verkar vara en dealer med skinn på näsan. Bra! Citera
Sandra Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 gdaily det stämmer bra! Och det ska bli skitkul att åka på kryssning. Men jag blir nog lite tveksam om de här folket ska med.... Citera
QoS Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Men jag blir nog lite tveksam om de här folket ska med.... Nämen nu var du lite taskig. Vi är egentligen jättesnälla allihopa. Det är bara lite låg nivå när omdömmet inte är på topp. - QoS Citera
RaMz Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Lol ni får inte vara så seriösa. Jag tror alla hade en fet-stor glimt(?) i ögat när vi skrev. Ge henne en T-shirt och så ses vi kanske på kryssningen, kramizar. Nu ska jag göra något mer vettigt, spela Påkker! Citera
Sandra Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Jodå, ni är nog jättetrevliga, men räkna inte med att få bra kort av mig bara. Citera
Nusseman Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Det är väl ganska uppenbart att jag inte syftade på att just Sandra skulle ta illa upp, det var ju ändå hon som kastade handsken när hon erbjöd sig att göra vadsomhelst för en T-shirt. Jag tänkte mer på den avskräckande effekten sånt där skitsnack eventuellt har på andra tjejer (och killar) som funderar på att börja lira poker och vill diskutera i ett trevligt pokerforum. Läser dem den här tråden tror jag de flesta av dem tänker "Ok, då kollar jag nästa forum då..." Citera
Sandra Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 ok, om det är så, så får jag väl be om ursäkt, tyckte det var lite skoj bara. Citera
Nusseman Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 ok, om det är så, så får jag väl be om ursäkt, tyckte det var lite skoj bara. Nej, man alltså så menar jag inte heller. Alla inblandade tyckte säkert det var jättekul att tramsa sig lite mitt i natten. Jag menar bara att utomstående kan tycka att det där är jäkligt dumt/töntigt/onödigt och att det inte direkt inbjuder till framförallt tjejer att registrera sig och kasta sig in i diskussioner i forumet. Speciellt som det från början stod i en tråd där vi hälsar en alldeles speciell ny medlem (nr 5000) välkommen. Citera
Sandra Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Ok, men jag lovar att det inte blir några fler felsteg, för nu är jag nog lite rädd för dig. Jag trivs här och vill inte bli bannad. Citera
RaMz Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Alla förstår vad alla menar och alla håller med. Så tror jag i alla fall att alla ser på saken. Skönt för alla... Sen så tycker jag inte att någon ska skämmas. Citera
Nusseman Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Ok, men jag lovar att det inte blir några fler felsteg, för nu är jag nog lite rädd för dig. Jag trivs här och vill inte bli bannad. Hehe, du kan vara lugn. Jag är snäll, så du behöver inte vara rädd för mig. Bannad blir man bara om man är vad QoS brukar kalla en mupp Citera
QoS Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Sandra, du behöver inte vara orolig, Nusseman är egentligen jättesnäll! Som sagt, tror det är en vettigt att försöka hålla nivån uppe, och det var riktigt obra att vi spårade ur i "Välkommen medlem 5000"-tråden. Vi får se det postiva istället, jag har skämt ut mig lite och det är bra med såna här diskussioner för att det är lätt hänt att man glömmer att forumet är så stort och pubilk som det faktiskt blivit och att man bör vara lite mer finkänslig på vissa ställen. Grundsynen är att det ska vara högt i tak här på forumet, men det går ibland lite till överdrift, speciellt när det är sen och man är lite trött. - QoS Citera
Nusseman Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Jag superdupersnäll, jag ville ju tom ge dig en T-shirt Fast jag fick inte för QoS, eftersom det redan var fixat. Citera
Sandra Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Tackar, nu mår jag bra igen, var lite orolig bara. Men jag måste säga att det är en riktigt bra sida, jag är väldigt nöjd. Jag har börjat med seriösa diskussioner nu istället, det var ju egentligen därför jag kom hit. Och man får mycket hjälp, jag är väldigt tacksam. Citera
eurythmech Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Så det är alltså sånt här trevligt trams jag missar när jag inte är påloggad? Citera
Recommended Posts