Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Får inte den förbannade handen tillräckligt många gånger för att kunna bygga upp en skön downstreak!

6000 senaste händerna.

TT 36ggr

99 32

JJ 31

88 30

33 28

77 27

66 25

44 25

QQ 25

55 23

KK 22

22 20

AA 17

Samma mönster typ 18K händer bak, TT i toppen och AA i botten. Skulle va kul att se andras statistik..

8000 händer fixed limit.

AA 40 ggr. Nettovinst 142 big bets. Max 11 vinster i rad, max 3 förluster i rad.

KK 28 ggr. Nettovinst 62 big bets. Max 9 vinster i rad, max 2 förluster i rad.

QQ 34 ggr. Nettovinst 81 big bets. Max 5 vinster i rad, max 3 förluster i rad.

JJ 42 ggr. Nettovinst 57 big bets. Max 4 vinster i rad, förlorat de sju senaste!

TT 35 ggr. Nettovinst 54 big bets. Max 5 vinster i rad, max 3 förluster i rad.

Min överlägset mest vinstrika hand är AA (både totalt och i $/antal gånger jag fått den handen), följt av QQ, KK, TT, JJ, AJo, AQo, AKo, KQo, i den ordningen.

• Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Det är väl (typ) just det här han menar är lika sannolikt som 6000 sexor i rad? Han lär väl knappast ha uppskattat sannolikheten av att en nykammad Fido ploppar ut ur intet.

Som em extra krydda kan jag berätta att jag läste i tidningen Illustrerad vetenskap nån gång att sannolikheten för att gud existerar, enligt Bayes theorem, låg nånstans i spannet 20-25 procent.

Ska också lägga till att "Liftarens guide till galaxen" är den enda bok jag läst som fått mig att skratta hysteriskt okontrollerat.