Preacher Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Skönt att se att han inte blivit utesluten från diverse poker/humorprogram, iofs är jag inte alls lika intresserad av att se honom spela som att höra honom kommentera. Det hade naturligtvis varit en annan sak om något av det påstådda fusket öht bevisats, kanske. Citera
Goose_strike Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Jag tycker det ar konstigt att ha har kommit undan sa lindrigt som han har gjort. Citera
MagnuX Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Jag gillar Ken. Klart bäst som kommentator men också en mycket bra, sevärd, spelare. Att han planerade att lura några spelare var inte snyggt men inte sämre än att tjäna stora pengar på poker samtidigt som man har a-kassa eller andra bidrag. Ken får gärna komma hem till mig och spela om jag får stå för brandvarnarna Citera
SouthEast Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Right, feel free att glömma bort de cirka 5000-8000 inlägg jag lagt på att förbättra folks spel för att jag tycker det är kul. Med all respekt... Vad kan det bero på tror du? Citera
Johnny Blade Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Tycker det ska bli kul att se Ken i Pokermiljonen igen, oavsett vad folk tycker om hans fuskplanerande så kan man väl inte förneka att han är en duktig pokerspelare? Hans spel i William Hill Poker Grand Prix nyligen imponerade åtminstone på mig (fast inte lika mycket som Sehlstedts insats). Men jag skulle vilja veta hur han bemöts av framför allt de svenska proffsen och övriga som känner till "Ken-gate" när de träffas på turneringar och så? Citera
Recommended Posts