Pedroboy Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 stats på the gr8est är 30/17/3,7 och han är bra spelare utg+1 : The_Gr8est has $1,640.25 co : Orc80 has $601.25 b : BluffingMad has $294.86 sb Hero has $1,517.53 bb : +Moorman1+ has $715 utg : TheMoskas has $907.22 Hero has KK Utg+1 bet 21 CO raises to 81 b call 81 sb Hero raise to 481... "alldeles för stort tycker jag .. 300 hade jag velat höja till så här i efterhand" bb folds utg+1 raises to 881 "miniraise wtf" jag ville ju isolera fisken på knappen co fold b calls sb Hero fold Jag foldar mitt par i kungar rätt eller fel? Citera
Emilio Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Om inte samtliga av er är sjukt aggressiva så är det ju bara att vika, här är du uppe mot AA i princip varje gång och det går ju inte att syna för set value. Citera
Pedroboy Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2007 Njä alla är väl rätt aggressiva men utg+1 raiserns 5-betsminiraise range är nog rätt snäv Citera
greywolf Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 jag tycker fold. tänk såhär han skulla alldrig spela AK för en 5betsminraise och då återstår bara par, KK kanske han skulle spela såhär men den är osannolik plus att du splittar den så den kan du typ bortse från. QQ och neråt skulle han syna eller folda. återstår bara AA (eller bluff) Citera
ifhebe Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 bara gambla och ställa mot honom, har du turen på din sida klonkar du en fin pott. Troligtvis sitter han med AA men som Sam Farha sa "You have to gamble to win boys and girls" efter att han bustade AA med sin KK Citera
galenponny2 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 hans miniraise är något av det sämsta spel jag någonsin sett. han säger ju rakt ut att han har AA. eller tidernas kyligaste/mest idiotiska bluff... och ja din reraise är på tok för stor. Citera
Pedroboy Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2007 bara gambla och ställa mot honom, har du turen på din sida klonkar du en fin pott. Troligtvis sitter han med AA men som Sam Farha sa "You have to gamble to win boys and girls" efter att han bustade AA med sin KK Man måste spela på sin read och vad man tror om sina motspelares kort samt undvika att gambla och göra -EV beslut för att vinna. Fast det kanske beror på vad man menar med ordet "gambla". I min värld betyder det i princip "spela mot oddsen med chans på att vinna stort"=göra -EV beslut. Citera
Pedroboy Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2007 Jag foldade mitt KK och Fi med stor stack hade AA. Rivern var visserligen kung, doh:roll: . Citera
aminking Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Din raise var för stor , men troligen är du uppe mot AA när han miniraisar så, så vill han ju ha kvar dig... sen beror de på hur han spelat, hade du några reads på honom kanske ? Citera
ebisumaru Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 bara gambla och ställa mot honom, har du turen på din sida klonkar du en fin pott. Troligtvis sitter han med AA men som Sam Farha sa "You have to gamble to win boys and girls" efter att han bustade AA med sin KK Det här var bland det dummaste jag läst. Citera
LongAgo Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Det här var bland det dummaste jag läst. fniss Citera
elvis86 Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 min raise eller raise fran hans sida spelar ingen roll.. man vet att han har AA oavsett... Citera
Recommended Posts