Gå till innehåll

Nya Neteller


slashyboy

Recommended Posts

Har läst en del trådar om hur neteller ändrat sig i och med de nya lagarna i USA. JAg vore tacksam om någon kunde sammanfatta för mig vad som skett, och vad som försvårats, är det fortfarande värt att använda?

Är det så att man kan använda neteller mellan en pokersajt där valutan är dollar men ska man använda mellan bank o neteller så går inte dollar?

vore tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda strul jag varit med om är att de först nekade ett uttag jag skulle göra till mitt bankkonto. Jag satte då in pengarna på en sajt där jag kunde ta ut med Visa. Sen dan därpå när jag hade gjort ett uttag från en annan sajt till Neteller igen så gjorde dom mitt första uttag ändå...

 

Tur för mig att det inte rörde sig om några större summor direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur dålig är kursen då?.. hade för mig att någon fick ut 6900 sek eller mer på 1000 dollar..vilket inte är så dåligt väl

 

Gjorde ett uttag för några dar sen och det är ungefär den kursen det står att jag ska få också. Återkommer om exakta summan när jag fått pengarna.

 

Sen finns det några stycken såna här oroväckande trådar där en stackare fick 5,3kr/$. Det är naturligtvis helt oacceptabelt.

 

http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27955

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda strul jag varit med om är att de först nekade ett uttag jag skulle göra till mitt bankkonto. Jag satte då in pengarna på en sajt där jag kunde ta ut med Visa. Sen dan därpå när jag hade gjort ett uttag från en annan sajt till Neteller igen så gjorde dom mitt första uttag ändå...

 

Tur för mig att det inte rörde sig om några större summor direkt.

 

Har du några bra tips på sidor där man kan sätta in m neteller och sedan casha ut till visa? Partypoker verkar mer än lovligt sura och jag orkar inte med deras mer än lovligt odugliga support som inte verkar ha koll eller några som helst befogenheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaså var står det??..inte sett nått sånt.. när jag gjorde mitt uttag fick jag maila till memberwire@neteller.com .. och meddela att jag ville ta ut i euro och hur stort uttag jag ville göra..funkade kanon

 

Är växlingsavgiften till euro kanske mindre än den till sek? Det är ju väldigt bra isåfall eftersom banken oftast växlar euro gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...