slashyboy Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Har läst en del trådar om hur neteller ändrat sig i och med de nya lagarna i USA. JAg vore tacksam om någon kunde sammanfatta för mig vad som skett, och vad som försvårats, är det fortfarande värt att använda? Är det så att man kan använda neteller mellan en pokersajt där valutan är dollar men ska man använda mellan bank o neteller så går inte dollar? vore tacksam för svar Citera
DrRoland Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Vet inte om det har hänt så mycket för oss. Skillnaden är kanske vid $-> svensk bank att neteller alltid sköter växlingen numera (Till dålig kurs) Citera
manshora Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 jag använder fortfarande neteller, funkar bra. oavsett valuta, site osv. Citera
manshora Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Vet inte om det har hänt så mycket för oss. Skillnaden är kanske vid $-> svensk bank att neteller alltid sköter växlingen numera (Till dålig kurs) precis, det är väl det sånna fall, du får sämre växelkurs. suger ju iofs Citera
struve Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Jag gjorde en överföring Prima -> Netteller -> Ongame för bara tre dar sen. Var lite orolig att det inte skulle funka efter att ha läst diverse trådar här på forumet. Men det verka fungera precis som vanligt. (Jag har mitt netteller-konto i dollar.) Citera
slashyboy Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 okej bra skönt att höra, det fungerar allså lika bra som innan då? och strular itne elelr några andra konstigheter? Citera
sorkenkk Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Det enda strul jag varit med om är att de först nekade ett uttag jag skulle göra till mitt bankkonto. Jag satte då in pengarna på en sajt där jag kunde ta ut med Visa. Sen dan därpå när jag hade gjort ett uttag från en annan sajt till Neteller igen så gjorde dom mitt första uttag ändå... Tur för mig att det inte rörde sig om några större summor direkt. Citera
Hemdhes Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 hur dålig är kursen då?.. hade för mig att någon fick ut 6900 sek eller mer på 1000 dollar..vilket inte är så dåligt väl Citera
DrRoland Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 hur dålig är kursen då?.. hade för mig att någon fick ut 6900 sek eller mer på 1000 dollar..vilket inte är så dåligt väl Gjorde ett uttag för några dar sen och det är ungefär den kursen det står att jag ska få också. Återkommer om exakta summan när jag fått pengarna. Sen finns det några stycken såna här oroväckande trådar där en stackare fick 5,3kr/$. Det är naturligtvis helt oacceptabelt. http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27955 Citera
sorkenkk Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Jag fick 6.73 när dollarn stod i 7.05... Citera
slashyboy Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 bra fortsätt skriv gubbar, jag läser med nöje och samlar info. Citera
Hemdhes Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Jag fick 6.73 när dollarn stod i 7.05... det var fan sjukt..inte bra alltså Citera
DrRoland Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Tog ut 7300$ 15feb och fick 50231kr idag. Exakt det som det stog att jag skulle få. Alltså 6.88kr/$. Kursen stog på 7.025 ca vid det tillfället. Citera
Hemdhes Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 gjorde ett test uttag.. för ca en vecka sen..de har strulat o avbrutit min transaktion..och vairt allmänt jobbiga..skällde på dem och gjorde ett nytt försök i fredags..fick ut det idag..fick grym kurs=)..tog ut 10 000 dollar..fick 70 047 sek gött Citera
DuckyDuck Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 gjorde ett test uttag.. för ca en vecka sen..de har strulat o avbrutit min transaktion..och vairt allmänt jobbiga..skällde på dem och gjorde ett nytt försök i fredags..fick ut det idag..fick grym kurs=)..tog ut 10 000 dollar..fick 70 047 sekgött Fick du det så måste dollarn ha stått i ca 7,14. Citera
Hemdhes Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 låter ju otroligt..ska bli kul att se vad jag får nästa gång..ska ta ut nästa vecka igen o se Citera
DrRoland Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 låter ju otroligt..ska bli kul att se vad jag får nästa gång..ska ta ut nästa vecka igen o se Det står ju innan du gjort uttaget vad du kommer att få. Fattar inte vad du menar Dollarn har inte stått i 7.14 på länge så skillnaden borde bestå av andra kontoinställningar. Citera
Hemdhes Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 jaså var står det??..inte sett nått sånt.. när jag gjorde mitt uttag fick jag maila till memberwire@neteller.com .. och meddela att jag ville ta ut i euro och hur stort uttag jag ville göra..funkade kanon Citera
silvio_d Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Det enda strul jag varit med om är att de först nekade ett uttag jag skulle göra till mitt bankkonto. Jag satte då in pengarna på en sajt där jag kunde ta ut med Visa. Sen dan därpå när jag hade gjort ett uttag från en annan sajt till Neteller igen så gjorde dom mitt första uttag ändå... Tur för mig att det inte rörde sig om några större summor direkt. Har du några bra tips på sidor där man kan sätta in m neteller och sedan casha ut till visa? Partypoker verkar mer än lovligt sura och jag orkar inte med deras mer än lovligt odugliga support som inte verkar ha koll eller några som helst befogenheter. Citera
cOP Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 jaså var står det??..inte sett nått sånt.. när jag gjorde mitt uttag fick jag maila till memberwire@neteller.com .. och meddela att jag ville ta ut i euro och hur stort uttag jag ville göra..funkade kanon Är växlingsavgiften till euro kanske mindre än den till sek? Det är ju väldigt bra isåfall eftersom banken oftast växlar euro gratis. Citera
Recommended Posts