Swedish-Hero Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Hej alla ! Nu är det så att jag ska köpa ett grafikkort till en p3 1000mhz! så billigt som möjligt! och så bra som möjligt, jag ska endast spela poker på den burken jag ska ha kortet till! vill kunna köra 4 bord samtidigt som min. krav! Sen så spelar det inte så stor roll, billigt!!! * RP - QoS * Citera
Papa Kubo Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Eh, ska du bara spela poker fungerar det väl med ett grafikkort från Galne Gunnar. Citera
jaguar Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 Har samma problem, min fina 20" har landat men jag saknar ett till grafikkort så det blir till att köpa. Någon som vet ett billigt med dvi? Jag spelar inga datorspel men jag har hört att nästa version av windows kräver 3d stöd från grafikkortet. Så hårdvaru 3d kanske behövs. Citera
Albert Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 Eh, ska du bara spela poker fungerar det väl med ett grafikkort från Galne Gunnar. Humor... Citera
redrik Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 Har samma problem, min fina 20" har landat men jag saknar ett till grafikkort så det blir till att köpa. Någon som vet ett billigt med dvi? Jag spelar inga datorspel men jag har hört att nästa version av windows kräver 3d stöd från grafikkortet. Så hårdvaru 3d kanske behövs. Du kommer lungt kunna köra nästa version av windows med vilket grafikkort som helst. Däremot kommer det säkert finnas en massa meningslös och smaklös eye candy som inte funkar annars, men det kommer gå att stänga av. Dessutom finns det väl inga kort utan 3d idag? Citera
Recommended Posts