Gå till innehåll

Red Kings (ongame) $250 - x7, $500 - x8, $1000 - x12.


Kenan83

Recommended Posts

Hearts250 - 100% up to $250 x7 i.e. 1750 points, 30 days to clear.

 

Diamonds500 - 100% up to $500 x8 i.e. 4000 points, 45 days to clear.

 

Kings1000 - 100% up to $1000 x12 i.e. 12000 points, 60 days to clear.

 

 

Player points awarded at the standard OnGame rate i.e. 0.07 for every $0.10 paid in rake, 5 for every dollar paid in tournament entry fees. No expiry dates for activating the bonuses given as far as I can see, unlike below...

 

Additional promos:

 

$50 Red Pocket Kings Bad Beat Bonus

 

This is one bad beat you're going to want to get...if you're beaten in a hand when you had red pocket kings, we'll give you $50*!

 

*Valid between January 4th-March 31st 2007. Awarded only once per player; the hand number must be named; bonus cannot be withdrawn. To claim the bonus, contact accountmanager@redkings.com

 

Pocket Red Kings Bonus Reward

 

As you can probably tell, Red Kings are popular here, and as part of our special launch offer, will give every player who gets dealt pocket red kings a $10 Bonus!

 

*Valid between January 4th-March 31st 2007. Awarded only once per player; the hand number must be named; bonus cannot be withdrawn. To claim the bonus, contact accountmanager@redkings.com

 

 

Någon som har gjort den?

 

Funderar på att testa ongame, tänkte ta $500 bonuset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken nivå lirade du på?

Vilket erbjudande tog du?

Och hur många händer tog det?

 

Tacksam för svar :)

Diamonds 500

Spelade Nl 100, och FL 1/2, man får in cirka 25 pp/bord och h på dom nivåerna. Bonusen tog cirka 40 h när jag fyrtablade, vet inte handantalet, men en bit över 10000 skulle jag gissa på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Fick detta meddelande när jag var färdig med diamond500.

Congratulations on finishing your bonus and I can now offer you our current reload bonus which is 50 % up to $500. You need to deposit using bonus code reload500 and you will have 30 days from then to get the player points.

 

Thanks for choosing RedKings and good luck at the tables

 

The RedKings Team

 

Nån som vet hur många PP/1$ den clearas som? är det samma som diamond (8) är det utmärk men jag tvivlar att de skickar ut en sån bra reload.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta meddelande när jag var färdig med diamond500.

 

 

Nån som vet hur många PP/1$ den clearas som? är det samma som diamond (8) är det utmärk men jag tvivlar att de skickar ut en sån bra reload.

 

Fick samma mail efter jag clearat bonusen, har för mig att det va 10p per $ som gällde.. dock inte helt hundra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Dom här bonusarna suger nu, eftersom hela ongame har bytt till contrib. för att få PP.

 

 

öööh, va?

orkar inte hitta nån svensk sida, men så här står på scandicbookmakers.com

 

"Håndens samlede rake $0,10 - $0,19 = 0,10 PP til alle spillerne der deltog i potten"

 

måste väl vara alla som fick kort eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

öööh, va?

orkar inte hitta nån svensk sida, men så här står på scandicbookmakers.com

 

"Håndens samlede rake $0,10 - $0,19 = 0,10 PP til alle spillerne der deltog i potten"

 

måste väl vara alla som fick kort eller?

 

Hela ongame har gått över till contributed ja. Spelar du 10-manna bord är det förödande, men spelar du 5-manna så är det i det närmaste ingen skillnad. Jag tror faktiskt att jag tjänar poäng lite lite snabbare än innan. Dock så ändrade dom rakesystemet oxå, och jag tror man rakar lite lite mer. På det stora hela tror jag det går rätt jämnt ut jämfört med tidigare om du spelar 5-manna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

öööh, va?

orkar inte hitta nån svensk sida, men så här står på scandicbookmakers.com

 

"Håndens samlede rake $0,10 - $0,19 = 0,10 PP til alle spillerne der deltog i potten"

 

måste väl vara alla som fick kort eller?

 

Debatten har rasat i diverse forum, en del siter meddelade ingenting, och en del siter ändrade inte på hemsidan trots förändringen, nu har jag inte själv spelat på ongame sedan förändringen, men på tex Bw verkar alla överens om att detta gäller alla ongame siter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

dock tar dom jävla scandicbookmasters först 1% för att föra in pengar till sajten från neteller, sen 1,5% för att föra dom över till pokerclienten. eftersom dom måsste växla om SEK till USD. sjukaste jag vart med om. nej blir nog redkings trotts att man har halva tiden att cleara bonusen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reloadbonusen är 10x. Det motsvarar 70% rb på 10-manna och 35% rb på 5-mannabord.

 

Hela ongame har gått över till contributed ja. Spelar du 10-manna bord är det förödande, men spelar du 5-manna så är det i det närmaste ingen skillnad. Jag tror faktiskt att jag tjänar poäng lite lite snabbare än innan. Dock så ändrade dom rakesystemet oxå, och jag tror man rakar lite lite mer. På det stora hela tror jag det går rätt jämnt ut jämfört med tidigare om du spelar 5-manna.

 

vem har rätt ? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...