Gå till innehåll

Kval till Poker-SM


pokerlegenden99

Recommended Posts

Nån som testat Bet365poker? Läste att de hade över 1700 spelare i en freeroll till poker sm på ps. Var hittar man bästa villkoren för sm?

 

EDIT av gdaily: I den här tråden är det fritt fram för alla sajtrepresentanter (*) att skriva om sina fin-fina SM-satelliter - under förutsättning att forumets övriga regler följs.

 

(*) och annat löst pack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hos oss på Potraiser.com kör vi kval till SM under 5 veckor. Start nu på söndag 18/2 kl 20.00 med en FREEROLL som ger 5 platser till första finalbordet där vi garanterar en plats till SM. Sedan har vi varje vecka satelliter (5 & 15 EUR) till veckans final (100€) där vi garanterar en plats till SM. Då inte vårt Nätverk (B2B/24H networks) är med på det här är det endast våra Potraiser spelare som utmanar varandra. för mer vilkor se här https://www.potraiser.com/templates/PokerSM.aspx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som testat Bet365poker? Läste att de hade över 1700 spelare i en freeroll till poker sm på ps. Var hittar man bästa villkoren för sm?

 

Hoppade över frirullen på Bet365 igår och satsade på den som kostade en slant för att antalet spelare skulle vara lite mindre, och visst va det så. Kom bara 10 st till start :D... Så en plats till veckofinalen är iaf klar.

 

Så mitt inköp till veckofinalen vart lite billigare, inköp $7+0,70 och 1st adon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hos oss på Potraiser.com kör vi kval till SM under 5 veckor. Start nu på söndag 18/2 kl 20.00 med en FREEROLL som ger 5 platser till första finalbordet där vi garanterar en plats till SM. Sedan har vi varje vecka satelliter (5 & 15 EUR) till veckans final (100€) där vi garanterar en plats till SM. Då inte vårt Nätverk (B2B/24H networks) är med på det här är det endast våra Potraiser spelare som utmanar varandra. för mer vilkor se här https://www.potraiser.com/templates/PokerSM.aspx

 

Jag vet inte riktigt vad jag tänkte här...Det skall vara 3 garanterade platser i vår freeroll inte 5. Ber tusen gånger om ursäkt :oops: men det är en bra freeroll ändå :-D

//Mr Potraiser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satelliterna garanterar en plats i veckofinalen vilken i sin tur garanterar en plats till Tallinn.

 

Live SM spelas i Tallinn den 11-14 april och kostar €1300+120. I satelliterna ingår inköp till huvudeventet, resa och boende på Reval Hotel Olümpia. Det kommer dessutom att anordnas lite specialarrangemang för er som väljer att kvalificera er genom Pokerducks.

 

$5+1 Rebuy+Addon varje torsdag och lördag klockan 20.00

$10+2 Rebuy+Addon varje fredag och måndag klockan 20.00

$20+3 Rebuy+Addon varje onsdag och söndag klockan 20.00

Veckofinal $200+15 Freezeout varje tisdag klockan 21.00

Du måste vara svensk medborgare och 21 år fyllda vid eventet för att kunna delta!

 

Varmt välkomna till Pokerducks SM-satelliter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hos oss på Potraiser.com kör vi kval till SM under 5 veckor. Start nu på söndag 18/2 kl 20.00 med en FREEROLL som ger 5 platser till första finalbordet där vi garanterar en plats till SM. Sedan har vi varje vecka satelliter (5 & 15 EUR) till veckans final (100€) där vi garanterar en plats till SM. Då inte vårt Nätverk (B2B/24H networks) är med på det här är det endast våra Potraiser spelare som utmanar varandra. för mer vilkor se här https://www.potraiser.com/templates/PokerSM.aspx

 

Då vi har fått en hel del frågor till vår support gällande att B2B inte är med vill jag förtydliga att Potraiser.com är en del i B2B/24H Networks så det är en B2B klient vi spelar på då vi är en Premium Partner till dem. Men kvalet till SM har inte köpts in av B2B som nätverk utan vi som fristående partner har valt att vara samarbetspartner till Svenska pokerförbundet själva.

 

I veckofinalen tävlar man om en plats (buy-in) till SM inklusive flyg från Stockholm till Tallin, Hotelövernattningar mellan 9-15 April på hotel Rival olümpia (hela perioden inte bara huvudeventet).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då vi har fått en hel del frågor till vår support gällande att B2B inte är med vill jag förtydliga att Potraiser.com är en del i B2B/24H Networks så det är en B2B klient vi spelar på då vi är en Premium Partner till dem. Men kvalet till SM har inte köpts in av B2B som nätverk utan vi som fristående partner har valt att vara samarbetspartner till Svenska pokerförbundet själva.

 

I veckofinalen tävlar man om en plats (buy-in) till SM inklusive flyg från Stockholm till Tallin, Hotelövernattningar mellan 9-15 April på hotel Rival olümpia (hela perioden inte bara huvudeventet).

 

Vi bara passa på att påminna om kvällens freeroll (28/2 kl. 20.00), där ni har stor chans att kvala in till nästa veckas final för Poker SM 2007.

Vi ses där

 

//Mr Potraiser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppade över frirullen på Bet365 igår och satsade på den som kostade en slant för att antalet spelare skulle vara lite mindre, och visst va det så. Kom bara 10 st till start :D... Så en plats till veckofinalen är iaf klar.

 

Så mitt inköp till veckofinalen vart lite billigare, inköp $7+0,70 och 1st adon.

Du gjorde nog rätt...

Själv satt jag i nästan 5 timmar på frirullen och åkte som 18e...

Surt

/Googlad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är vi igång i det nya spännande nätverket med för närvarande 12000 spelare inloggade. Ikväll denna första dag kl 21.00 har ni chans att kvala in till SM i Tallinn hos oss på Pokerducks.com. Hjärligt välkomna!

/Birgitta

 

 

 

Den blev just inställd, 4 spelare, krävdes 5. EFtersom det var rebuy hade säkert det kommit in dom pengarna som saknades, men inte så lätt för "programmet" att veta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du gjorde nog rätt...

Själv satt jag i nästan 5 timmar på frirullen och åkte som 18e...

Surt

/Googlad

 

Njaa...visst gjorde jag rätt om jag kunde spelat veckofinalen, men nu va den lagd så jag kunde inte :( .

Va 100 % säker på att de skulle köra den en söndag som man brukar köra veckofinaler om jag minns rätt. Fick inget datum när jag vann heller. Sen av en händelse så såg jag att det va på lördagen kl 21,30....då jag inte kunde :rolleyes:. Va väl lite klantigt att inte undersöka det innan kanske.

 

Försökte att snällt be om att bli flyttad till en annan veckofinal, alternativt att de satte in inköpkostnaden istället så kunde jag köpa mej in i nästa....men gick tyvärr inte :( .... Får se om jag orkar spela någon frirulle och försöka den vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: Formulerar om frågan lite... Om man köpt in sig är det möjligt att få pengar för platsen istället om man redan har en plats betald? Vill ju inte riskera att det skulle bli fullt och sen lyckas, orkar, hinner man inte satelita in sig.

 

Det är upp till siterna du spelar på, men du kan inte byta en plats mot pengar i Tallinn.

 

Skulle inte heller tro att någon site går med på att betala pengar istället, såvida dom inte redan har utnyttjat alla sina platser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte att snällt be om att bli flyttad till en annan veckofinal, alternativt att de satte in inköpkostnaden istället så kunde jag köpa mej in i nästa....men gick tyvärr inte :( .... Får se om jag orkar spela någon frirulle och försöka den vägen.

 

 

Trevlig site!

Den vill jag representera på SM !

 

...not!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevlig site!

Den vill jag representera på SM !

 

...not!

 

 

Kände lite så jag oxå... Inte för att jag har några större chanser att avancera, men större under har ju hänt.

Men efter att dom inte kunde vara lite mänskliga och hjälpa en liten användare (det är dock de små som inbringar mest i deras kassa skulle jag tro) så tänker jag försöka på någon annan site. Kommer även flytta en privat turnering jag är med o anordnar 1-2 ggr i veckan på deras sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratis direktkval till SM!

 

På Torsdag 1/3 kl.19.00 CET har vi Stor Premiär för vår nya sajt/nätverk, SimbaPoker.com!

 

Vi kör då ett Gratis!! direktkval till SM. Den som vinner denna frirulle får ett säte i SM, får bo på lyxhotell mellan den 10/4 - 15/4 och får 3000 kr i respengar. Totalt värde 23.000 kr!! OBS! Du måste tyvärr vara 21 år och Svensk medborgare för att deltaga/kunna vinna.

 

Senare under Torsdagen kommer vi att han turneringar med bounty på:

Martin Cederkrantz(Senast med i TV på kanal5s "Poker"), en legend.

Peter "Pege" Gunnarson,Bl.a. Heads up Världsmästare 2005.

Karl "all-in" Möller, som nybörjare vann han Scandinavian Poker Masters för ett år sedan OCH Top Table Throphy som visades på TV då.

Rickard "tomtarnasKonung" Johansson, från Kanal5s tv show "poker". Kommentarer överflödiga :twisted:

Det kommer att hända massor av annat kul på SimbaPoker på torsdag 1/3 och framöver. Håll ögonen öppna! ;)

kolla gärna in våra bonus erbjudande här på PF, och vår rakebackstege med upp till 50% rakeback!

 

Ha en bra dag!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvala på Betsson till Live poker SM i Tallin i mitten av april. Betsson är det bolag som kan erbjuda dig flest satteliter vilket betyder 36 schemalagda turneringar per dag där kval också kan ske via sit and go. I varje veckofinal garanteras två live SM paket värda $3000.

 

https://www.betsson.com/sv/poker/news-events/more.asp?id=275

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvala på Betsson till Live poker SM i Tallin i mitten av april. Betsson är det bolag som kan erbjuda dig flest satteliter vilket betyder 36 schemalagda turneringar per dag där kval också kan ske via sit and go. I varje veckofinal garanteras två live SM paket värda $3000.

 

https://www.betsson.com/sv/poker/news-events/more.asp?id=275

 

Och var hittar man dessa kval i er klient?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...