Laser Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Fi har höjt all potter... bettar även ut med par i treor, på turn.. 2.50/5.00 Omaha (PL) - den 14 februari 2007 17:55:02 Diana 18 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: coppola (208.37) Plats 2: papagalos (214.40) Plats 3: Hero (1459.87) Plats 4: hklhkl (435.37) Plats 5: matte871 (614.02) papagalos lägg LM 2.50 Hero lägg SM 5.00 ** Giv ** coppola [N/A, N/A, N/A, N/A] papagalos [N/A, N/A, N/A, N/A] Hero [6h, 2r, Er, 8s] hklhkl [N/A, N/A, N/A, N/A] matte871 [N/A, N/A, N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** hklhkl Höj till 17.50 matte871 Syna 17.50 coppola Lägg papagalos Syna 17.50 Hero Syna 17.50 *** Flop(Board): *** : [3r, 5k, 8r] *** Bet Runda 2 *** papagalos Passa Hero Satsa 70.00 <-- Är detta rätt move hklhkl Höj till 280.00 matte871 Lägg papagalos Lägg Vad gör man här bara att pusha va och hoppas på det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Om han bettar på rpecis allt skulle jag nog checkraisat och synat en push. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Om han bettar på rpecis allt skulle jag nog checkraisat och synat en push. jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoneburg Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Om det här inte är hi/lo förstår jag inte varför du spelar handen över huvud taget. HH'n låter som ett desperat försök att berättiga dåligt spel med en "read". Om FI dessutom betar på allt är väl check/raisen solklar när man träffar som du gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Alla händer är spelbara i PLO Men ja, CR e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 15 Februari , 2007 Rapport Share Postad 15 Februari , 2007 Ja du. Själv skulle jag: 1. Blixtvikt preflop. 2. Suttit ut en halvtimme och försökt steama av efter att ha tilldelats en så bedrövligt värdelös starthand i en giv med såna implied. Hursomhaver. Nu synade du av någon outgrundlig anledning preflop floppade söndernöten mot en total maniac. "In med degen, för i helvete." Liksom herrarna ovan tror även jag att en CR är bäst här, mest för att att du kanske kan squeeza in någon av de andra två jokrarna. Vore ni ensamna i potten är det nog vilket som hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryo Postad 15 Februari , 2007 Rapport Share Postad 15 Februari , 2007 Fråga: vad e "söndernöten" ??? kul ord, men jag har ingen aning om vad det betyder... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2007 Mjo kan hålla med om att call pre kanske är lite väl lös, men som sagt då fi CBat allt nästan hela tiden, så tänkte jag om nu floppen skulle komma bra, vilket dne gjorde så är det rätt mycket värde. Är rätt ny på Omaha så har inte superkoll på vilka händer som är spelbara preflop. Får ju ett pottodds på 4.6 på synen men det kanske inte är tilllräckligt för att syna med den handen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts