baller Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Ta bort congratulations i summit points skylten när man stänger ett bord... har man precis förlorat massa stålars vill man inte ha en jävla popup som säger "congratulations" du har fått xxx points... dom är fö inte värda något, egentligen.. samma fel som prima skylten "congratulations" du kom fyra i en SNG .. ja men för ... det är tre priser... nincompooperi... Citera
Zyr Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 är väl bara o fylla i rutan "dont show this again", gjorde jag och det funkade Citera
stenarn Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Eller så går man in i settings och stänger av det helt enkelt. Citera
Matteprof Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Inte ofta man hör baller på semitilt Skönt det fanns en kur mot tilten då Citera
baller Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2007 semitilt - haha... efter tre loosade sngs med TT mot KK (3ggr i rad) så var det nära (nä, det var självklart att jag skulle loosa, men mer frustrerande att det vara samma händer 3 i rad, och inom väldigt kort tid) ännu mer frustrerande var väl att jag "läste" spelet hyfsat rätt men inte kunde lägga TT någon av de tre gångerna... Får väl leta mig till settings, men det är fortfarande fel med "congratulations" Citera
Recommended Posts