ulaf Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Hur stor del av Ditt kapital skulle Du riskera för en 80% chans att dubbla upp? Citera
Pokershark Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Hur stor del av Ditt kapital skulle Du riskera för en 80% chans att dubbla upp? Tveklöst min halva bankrulle. Funderar iofs på att lägga av eller åtminstone gå ner till semiproffs så det gör inte så mkt om jag torskar. Citera
Opteron Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 ja,poker suger http://www.pokerhand.org/?819243 Citera
sorkenkk Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 ja,poker suger http://www.pokerhand.org/?819243 mm, speciellt när man suger själv ":P" Citera
thefman Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Som Doyle Brunson sa så skulle jag lätt sätta mina livsbesparingar på en 80%are. Gäller dock att man är självsäker på att man kan vinna tillbaka det mesta igen. På tal om att gambla med sina livsbesparingar så gick det en dokummentär på femman för nått år sen med en kille som sålde av allt han ägde och satte det på rouletten! Citera
mgps Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Som Doyle Brunson sa så skulle jag lätt sätta mina livsbesparingar på en 80%are. Gäller dock att man är självsäker på att man kan vinna tillbaka det mesta igen. På tal om att gambla med sina livsbesparingar så gick det en dokummentär på femman för nått år sen med en kille som sålde av allt han ägde och satte det på rouletten! det är iofs ett otroligt dumt resonemang. det finns ju en gräns för hur mycket pengar de flesta människor har nytta av och det kan ta låång tid att tjäna ihop sina livsbesparingar igen. Citera
manshora Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Som Doyle Brunson sa så skulle jag lätt sätta mina livsbesparingar på en 80%are. Gäller dock att man är självsäker på att man kan vinna tillbaka det mesta igen. På tal om att gambla med sina livsbesparingar så gick det en dokummentär på femman för nått år sen med en kille som sålde av allt han ägde och satte det på rouletten! såg också det programmet, nåt britt tror jag det va. undra om dom sänt programmet om han förlorat på tal om downswings så ligger jag back nästan 14 inköp på 1 vecka nu vad man än gör så går det inte att vinna. men är bara att bita ihop o vänta på att det vänder. ligger dock allt som allt back 1 inköp denna månaden. Citera
staris Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Som Doyle Brunson sa så skulle jag lätt sätta mina livsbesparingar på en 80%are. Gäller dock att man är självsäker på att man kan vinna tillbaka det mesta igen. På tal om att gambla med sina livsbesparingar så gick det en dokummentär på femman för nått år sen med en kille som sålde av allt han ägde och satte det på rouletten! Hmm, ska jag tolka det som att man har 80% chans att vinna på roulette Om man tycker att poker suger så ska man ge fan i poker ett tag och ägna sig åt sin partner. Citera
thefman Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 ofc skulle jag inte ta den risken om jag var 40 år och hade 2 barn. Gäller att ha rätt förutsättningar. Och nej jag menade inte att man har 80% vinstchans på roulette. Citera
Zyr Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 i söndags tappade jag +3k till -3k, har inte kunnat spela poker sen dess, sjukt motigt, o ja, POKER SUGER, inte direkt man gör för att ha kul tur dock att man fortfarande är på +2k för månaden Citera
conny Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Robster: Du är ju gammal i gemet och borde inte tilta ur för att du är back några inköp. För övrigt så ligger jag också back än sålänge i månaden, hör inte till vanligheterna. Men det är bara att bita ihop och spela bra poker. Citera
manshora Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 det jobbiga med att tilta under en längre tid är att man spelar sämre o sämre, o man förväntar sig att förlora varge pot typ vilket resulterar i att man tiltar mer:P extremt psykologiskt Citera
Hap Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 det jobbiga med att tilta under en längre tid är att man spelar sämre o sämre, o man förväntar sig att förlora varge pot typ vilket resulterar i att man tiltar mer:P extremt psykologiskt Det funkar också motvänt: man tycker "jag har fan förlorat alla händer hittils, han kan ju inte ha dragit ut mina ess nu också!". När man börjar växla mellan dessa två tänkesätt är det dags att ta en paus. Citera
manshora Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Det funkar också motvänt: man tycker "jag har fan förlorat alla händer hittils, han kan ju inte ha dragit ut mina ess nu också!". När man börjar växla mellan dessa två tänkesätt är det dags att ta en paus. mycket sant Citera
lok123 Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Det verkar vara populärt att ha en downstreak den här månaden . Själv ligger jag c:a 18 inköp back trots att jag har spelat flera månader vinnande på den här nivån. Badbeatsen haglar och inte spelar man direkt bättre pga. det. Men men, det vänder nog, skönt att höra att man inte är ensam iallafall. Citera
kisscool Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 också gått back massa denna månaden. så nu blir det turneringar ett litet tag! Citera
freddola Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Ingen som tvingar dig spela! Citera
robster80 Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2007 Robster: Du är ju gammal i gemet och borde inte tilta ur för att du är back några inköp. För övrigt så ligger jag också back än sålänge i månaden, hör inte till vanligheterna. Men det är bara att bita ihop och spela bra poker. Haha, så sant. Jag har inga vänner som spelar poker och jag kan inte heller ta ut mina badbeats på flickvännen så det blir till att gnälla på pokerforum. Citera
Recommended Posts