Gå till innehåll

Allt om Big Brother!

Recommended Posts

Postad

Eftersom Big Brother är en av Sveriges största dokusåpor,så tyckte jag att vi som inte har ett eget socialt liv kunde sitta och disskutera kring de senaste skvallret i BB huset :lol:

Känn er fria att uttrycka era åsikter kring de olika deltagarna i huset.. Let the discussion begin :)

Postad

Nej gör inte det!. Då slutar det att man skaffar Big Brother kanalen och sedan sjukskriver sig ;)

Nä allvarligt, är det nått kul iår? har inte sett det sen typ första avsnittet som alltid är kul att se vad de plockar in för tomtar :D

Postad
Jag har inte sett en minut av Big Brother än (och tänker inte göra det), men är ändå nyfiken på:

Har några haft sex i Big Brother-huset än? :D

Ja det finns en kille som heter Dennis som har haft sex med 2-3 st olika tjejer.

Postad

Har några haft sex i Big Brother-huset än? :D

det behöver man tyvärr inte titta på BB för att få reda på.. :shock:

våra kära dagstidningar (Aftonbladet och Expressen) tycker att det är viktigt att rapportera dessa företeleser så fort som de händer.. :evil:

det har hänt minst två ggr iallafall, om jag inte har blandat ihop dessa seriösa nyheter med ngn annan såpa.

/A

jag är både ironisk och lite spydig i andemeningen av min text

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
Postad

Ser finalen just nu!

Nån som vet vem som sjunger låten dom spelar när deltagarna blir utröstade? Tacksam för snabbt svar...

PS. Hoppas innerligt att inte Tina tar hemskiten...

Postad

Nej, det är inte Nanne! Hon är bara där för att de är final ikväll!

Det är även sambon i mitt fall som gör att jag tittar på detta, men jag har sett de flesta söndagsprogram faktist :oops: ! Har gått långt då man tittar på detta istället för sporten!

Låten jag menar har dom spelat varje gång någon deltagare blivit utröstade och det är lite "moby-stuck" över låten...

Någon som vet?

• 1 year later...