gfs86 Postad 15 Februari , 2005 Rapport Postad 15 Februari , 2005 Eftersom Big Brother är en av Sveriges största dokusåpor,så tyckte jag att vi som inte har ett eget socialt liv kunde sitta och disskutera kring de senaste skvallret i BB huset Känn er fria att uttrycka era åsikter kring de olika deltagarna i huset.. Let the discussion begin Citera
Matteprof Postad 15 Februari , 2005 Rapport Postad 15 Februari , 2005 Nej gör inte det!. Då slutar det att man skaffar Big Brother kanalen och sedan sjukskriver sig Nä allvarligt, är det nått kul iår? har inte sett det sen typ första avsnittet som alltid är kul att se vad de plockar in för tomtar Citera
Papa Kubo Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Jävlar vad det kliar i mina fingrar att låsa den här tråden... jag menar, man vill ju att forumet ska förknippas med lite kvalité. Citera
Animaniac Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Instämmer med föregående talare Citera
Elvis Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Jag har inte sett en minut av Big Brother än (och tänker inte göra det), men är ändå nyfiken på: Har några haft sex i Big Brother-huset än? Citera
Caines Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Jag har inte sett en minut av Big Brother än (och tänker inte göra det), men är ändå nyfiken på: Har några haft sex i Big Brother-huset än? Ja det finns en kille som heter Dennis som har haft sex med 2-3 st olika tjejer. Citera
erbus Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Har några haft sex i Big Brother-huset än? det behöver man tyvärr inte titta på BB för att få reda på.. våra kära dagstidningar (Aftonbladet och Expressen) tycker att det är viktigt att rapportera dessa företeleser så fort som de händer.. det har hänt minst två ggr iallafall, om jag inte har blandat ihop dessa seriösa nyheter med ngn annan såpa. /A jag är både ironisk och lite spydig i andemeningen av min text Citera
erbus Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Jävlar vad det kliar i mina fingrar att låsa den här tråden... jag menar, man vill ju att forumet ska förknippas med lite kvalité. jag röstar på Kubo /A Citera
Hickmott Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Officiellt tycker jag att BB är den mest fördummande, hjärndöda, smutsiga, låga form av underhållning som finns. Inofficiellt är jag torsk, håller på Elita och hatar Dennis //Hickmott Citera
Leppo Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Nu när Hickmott inofficiellt har gått ut så kan jag bara instämma. Citera
oggeking Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Min sambo är helt frälst i Big Brother, så det blir att man tittar på det då vi endast har en TV hemma. Håller självklart på Carl-Fredrik och som min WestHam broder Hickmott så hatar även jag Dennis. Citera
dropbass Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Jag gillar inte heller BB, speciellt när jag sitter där med J2o och knappen höjer. Citera
TotalFarsa Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 På sätt och vis är programmet dubbelt så bra som övriga säsonger eftersom Alsing numera har en co-host, vilket tvingar honom att hålla käft 50% av tiden... /TF Citera
Matteprof Postad 23 April , 2005 Rapport Postad 23 April , 2005 Dagens LOL! Enligt AB ska en ny norsk f.d porrstjärna Aylar Lie in i huset i morgon: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,635403,00.html Enligt säkra källor från... ehummm... stämmer det http://www.iafd.com/person.asp?perfid=Diana02&gender=F Citera
gfs86 Postad 23 April , 2005 Författare Rapport Postad 23 April , 2005 Dagens LOL! Enligt AB ska en ny norsk f.d porrstjärna Aylar Lie in i huset i morgon: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,635403,00.html Enligt säkra källor från... ehummm... stämmer det http://www.iafd.com/person.asp?perfid=Diana02&gender=F TV underhållning i sin renaste form,helt otroligt vilket cirkus folk man kan hitta Citera
olalun Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Ser finalen just nu! Nån som vet vem som sjunger låten dom spelar när deltagarna blir utröstade? Tacksam för snabbt svar... PS. Hoppas innerligt att inte Tina tar hemskiten... Citera
TotalFarsa Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Sambon kikar på BB i detta nu Hon menar att det är Nanne Grönwall med Håll om mig... Usch, vad jag skäms nu... /TF Citera
olalun Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Nej, det är inte Nanne! Hon är bara där för att de är final ikväll! Det är även sambon i mitt fall som gör att jag tittar på detta, men jag har sett de flesta söndagsprogram faktist ! Har gått långt då man tittar på detta istället för sporten! Låten jag menar har dom spelat varje gång någon deltagare blivit utröstade och det är lite "moby-stuck" över låten... Någon som vet? Citera
TotalFarsa Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Ahaaaa, ja, du har rätt i att det är Moby... Natural Blues, påstår sammbon att den heter... /TF Citera
MrZingo Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Måste bara skriva av mig min frustration över att Jessica vann BB (ja jag erkänner tittar på det medan jag spelar) Hur mår alla fjortistjejer egentligen? Citera
Recommended Posts