Gå till innehåll

Sponsring?


vbgvbg81

Recommended Posts

Jag blir sponsrad av mitt jobb!!!

Behöver bara gå dit 8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan.

De är schyssta och skickar en slant till mitt lönekonto en gång i månaden.

Jag plockar ut lite pengar ibland och sätter in på nån pokersite och lirar.

 

Funkar helbra, testa det!!

 

Bästa svaren jag sett här inne på LÄNGE!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag förlorar så blir det "Vad var det jag sa!? Speldjävulen tar dig! Synd!".

Om jag vinner så blir hon väldigt duktig på att visa mig olika saker i fönstrena på affärerna ... ;)

 

Mvh, KF!

 

Och när orden - Ska du inte spela lite - kommer, så vet man att något nytt spanats in.

 

Visste inte att en kvinna behövde så många skor och väskor:shock: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man arbetar med att spela poker 2-8 timmar per dag ;)

 

Annars kan man jobba med ganska mycket grejer också, pengarna man får av ett visst företag för det jobb man utför kan man använda hur man vill.

 

Jo fattar också att man kan spendera sin lön hur man vill, på vad man vill. Men jag menar om du kanske får pengar sponsrade på annat sätt...?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar vad?

 

Jag kanske uttryckte mig lite oklart. Jag menar om det är finns dem som sponsrar pokerspelare med pengar. Alltså personer eller företag. Jag förstår liksom inte riktigt... Jag tog ditt svar som att du menade att man kan göra vad man vill med sina pengar man får från företaget man jobbar för. Alltså den vanliga lönen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kanske uttryckte mig lite oklart. Jag menar om det är finns dem som sponsrar pokerspelare med pengar. Alltså personer eller företag. Jag förstår liksom inte riktigt... Jag tog ditt svar som att du menade att man kan göra vad man vill med sina pengar man får från företaget man jobbar för. Alltså den vanliga lönen...

 

Ok sorry, trodde du försökte vara rolig på SouthEast bekostnad :oops:

 

De flesta pokersajter har pokerspelare som har presterat bra i större turneringar som de sponsrar. En av de största är http://www.fulltilt.com

 

Oftast så gör man någon sorts deal, allså pokersajten betalar inköpet till en viss turnering, resan och hotell mot ett visst % om du hamnar ITM och du måste ha sajtens kläder på dig. Hur stor % berör på hur duktig man är.

 

Sen om man köper in sig till en större live tävligt kan man själv ta kontakt med olika pokersajter och få lite betalt av de om man har deras kläder på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok sorry, trodde du försökte vara rolig på SouthEast bekostnad :oops:

 

De flesta pokersajter har pokerspelare som har presterat bra i större turneringar som de sponsrar. En av de största är http://www.fulltilt.com

 

Oftast så gör man någon sorts deal, allså pokersajten betalar inköpet till en viss turnering, resan och hotell mot ett visst % om du hamnar ITM och du måste ha sajtens kläder på dig. Hur stor % berör på hur duktig man är.

 

Sen om man köper in sig till en större live tävligt kan man själv ta kontakt med olika pokersajter och få lite betalt av de om man har deras kläder på sig.

 

Nej nej, det försökte jag verkligen inte.

 

Är du så duktig då att du blir sponsrad av någon sajt?

Är det här svenska sajter eller amerikanska?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej nej, det försökte jag verkligen inte.

 

Är du så duktig då att du blir sponsrad av någon sajt?

Är det här svenska sajter eller amerikanska?

 

Neee de är jag inte. Jag var sponsrad för ca. 2 år sen av en pokersajt men det var mest på grund att jag spelade mycket på en klubb, inte på grund av att jag var duktig :P

 

Ser en pokesajt värde i att sponsra en pokerspelare, så gör de det.

 

Finns ju bl.a. http://www.martinspoker.com, han är ju svensk. Han har många spelare som han ser värde i och sponsrar de, det har gått jättebra för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Neee de är jag inte. Jag var sponsrad för ca. 2 år sen av en pokersajt men det var mest på grund att jag spelade mycket på en klubb, inte på grund av att jag var duktig :P

 

Ser en pokesajt värde i att sponsra en pokerspelare, så gör de det.

 

Finns ju bl.a. http://www.martinspoker.com, han är ju svensk. Han har många spelare som han ser värde i och sponsrar de, det har gått jättebra för honom.

 

 

Aha, okej.. Men nu blir du alltså inte sponsrad av någon då eller? Känner du många som blir sponsrade, jag menar är det vanligt att många blir det eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner du många som blir sponsrade, jag menar är det vanligt att många blir det eller?

 

Man kan väl säga att det blir mindre och mindre vanligt. Det ger helt enkelt inte pengarna tillbaka att sponsra en spelare rakt av för en sajt. Sen kan man ju goodwillsponsra VIP-spelare t.ex men det har ju ingenting med marknadsföringen på den aktuella tävlingen att göra (det lilla det ger är bonus men knappast break even).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 4 months later...
Jag blir sponsrad av mitt jobb!!!

Behöver bara gå dit 8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan.

De är schyssta och skickar en slant till mitt lönekonto en gång i månaden.

Jag plockar ut lite pengar ibland och sätter in på nån pokersite och lirar.

 

Funkar helbra, testa det!!

 

är du busschaffuör och kör scania då? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...