bearass Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Då jag kör flera oilika pokerklienter med något bord på varje klient uppstår det problem. Så fort jag passerar över 7 bord så buggar det ihop. det öppnas ett nytt fönster för det nya bordet men det enda man ser är ramarna av bordet och grafiken som syns inuti blir en kopia av det fönster man drar över. Någon som förstår vad jag menar och har någon aning om vad detta kan bero på? har inte detta problem på min stationära dator men på min laptop funkar det inte. /bear Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Kan det bero på hårdvara? Dålig processor samt för lite RAM-minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Kan det bero på hårdvara? Dålig processor samt för lite RAM-minne? framför allt taskigt med ram minne... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr GZON Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 klent grafikkort kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 RAM är en stark kandidat. Ha igång aktivitetshanteraren så ser du om minnesanvändningen blir för stor. Om det är en laptop så delar grafiken (oftast) minne med programmen, så det är mycket möjligt att du kan få skumma effekter vid hög belastning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bearass Postad 13 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Mjo känns som att det skulle kunna vara ramen som strular men ska inte vara det. Är Dells XPS M1710 som inköpter för 1v sen så alla grejjer är tip top hoppas jag. Funderar på om det kan vara mjukvaru problem? ska prova formatera skiten och se om det går till sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 någon som vet vad följande problem beror på och hur jag fixar det? Direct Access Component har stött på ett problem och måste avslutas Om du höll på att arbeta med något kan det hända att det du arbetade med gått förlorat Beskriv problemet för Microsoft Felsignatur EventType : BEX P1 : tfswctrl.exe P2 : 3.50.14.0 P3 : 3d619742 P4 : kernel32.dll P5 : 5.1.2600.2945 P6 : 44ab9b06 P7 : 00010d73 P8 : c0000409 P9 : 00000000 Rapportinformation Den här felrapporten innehller: information om statusen för Direct Access Component när problemet uppstod, opertivsystemversionen och datormaskinvaran som användes samt din dators IP-adress (Internet Protocol) C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALA~1\Temp\WER82b6.dir00\tfswctrl.exe.mdmp C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALA~1\Temp\WER82b6.dir00\appcompat.txt EDIT:löste sig genom följande program, http://www.ccleaner.com/ rekommenderas starkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 japp, ccleaner är bra... annars kan man ju kolla hårdvaran/stabiliteten med: >>>Hardware test http://www.memtest.org/ >>>Stability test http://www.mersenne.org/freesoft.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts