teddybeahr Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Förstår nästan inte frågan? Vem kan argumentera för en fold? Klart att det är syn. Skulle han ha A3, K3? Känns ju inte särskilt troligt. Antagligen har han väl 33 eller möjligen 34s. Citera
perran_ Postad 13 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2007 Jag stekte men synade till slut. Givetvis visade han och jag muckade mina kort. Undrar om man hade kunde spelat annorlunda, ja ställa turn (eller höja pre mer) men kunde verkligen inte sätta honom på en hand som Ac3h efter floppsynen då jag ungefär pottade ... Citera
Kristoffer Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Sviten en lördagkväll spelar folk gärna de flesta händer, oavsett position. A3 var fullt rimlig, men jag skulle också ha synat med min damhöga färg. Citera
galenponny2 Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Därav: "Jag synar men magkänslan säger att jag är slagen"Vik finns ju inte. precis. sen undrar jag också vilka sämre händer än Heros som ni värdebettar där... Citera
jackbalsam Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Beror på vem man möter. Majoriteten av spelarna är slakstomtar som det är autosyn mot. Finns dock spelare som man blixtviker mot men dom är lätta att urskilja. Apropå "Synar du så förlorar du" så tycker jag folk sällan ljuger i såna lägen. Citera
Hjort Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Apropå "Synar du så förlorar du" så tycker jag folk sällan ljuger i såna lägen.Ja, det är betydligt svårare att snacka skit när man bluffar än när man har stål. Citera
Recommended Posts