Gå till innehåll

casha ut med moneybookers


Zyr

Recommended Posts

hur kan ni ha $1000 cap per affärsdag när man vill ta ut till moneybookers?

 

var ju inga problem att sätta in mer än $1000...

 

så om jag t.ex ska casha ut $30k kommer det ta upp emot 2 månader.. blir massa extra arbete för er och mig..

 

ingen annan sajt har det så här...............

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rekommenderar att ni ser över er maxgräns för uttag via moneybookers om det är möjligt. Detta eftersom fler och fler sidor säger upp samarbetet med NETeller, vilket antagligen kommer leda till att spelare kommer sluta använda sig av klienten. Spekuleras dessutom en del om att NETeller är påväg att "kursa" samt en massa annat konspiratoriskt babbel. Vet inte om man ska ta det där med en nypa salt eller ej...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

neteller är skit, speciellt om man råkat skapa kontot i euro.. går inte byta till dollar, så 10% avgifter.. sen att neteller ballat ur helt gör ju inte saken bättre, inte en chans att jag byter till det när moneybookers alltid varit 100 gånger bättre..

 

check eller direkt till bankkontot tänker jag heller inte göra :/

 

aja, får bli många småuttag, tur man inte snittar över $1k per dag, hade man aldrig fått ut allt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag ska öppna ett konto på moneybookers och har läst att växelavgifterna varierar beroende på vilken valuta man väljer när men registerar sig. Vilken valuta rekomenderar ni? Jag ska plocka ut ca $2000 till mitt bankkonto (Swedbank). Har ni några tips så jag slipper ev. problem?

Tacksam för svar mvh, Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...