goobi Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Har inga direkta reads. hero UTG: AK. Raises 2$ Syn av pos 5. Flopp A9J (rainbow) Jag betar pott(4.5$) Fi reraisar till 15$. Vad gör jag? Bägge har fulla inköp på 50$ från början. Citera
Niclaz Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Har inga direkta reads. hero UTG: AK. Raises 2$ Syn av pos 5. Flopp A9J (rainbow) Jag betar pott(4.5$) Fi reraisar till 15$. Vad gör jag? Bägge har fulla inköp på 50$ från början. A9,AJ, 99, JJ är mycket möjliga händer. Oavsett så tittar du mot en AI senast på turn, beroende hur du svarar, och bara sitta med par känns inte helt rätt. Fold om du inte har grym read på Fi. Citera
Snabelguy Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Håller med föregående skrivare: Fold om du inte har bra read på Fi. Att satsa ett inköp (vilket det lär leda till) med TPTK känns inte så bra. AK är inte en av mina favorithänder. Svårspelat och kan leda till rejäla bekymmer. Citera
martine Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Känns som 99 för triss eller T8 eller QT för stegdrag. Möjligen J9. JJ borde slått om pre. AJ borde han muckat dock. Pusha och se han vända upp 99 Citera
DrRoland Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 AQ är det enda du slår mot en normal spelare. Citera
doope Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 JJ borde slått om pre. Det där är jag tveksam till, inte många som reraisar JJ preflop i FR åtminstoen inte på denna nivå /Doope Citera
DrRoland Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Det där är jag tveksam till, inte många som reraisar JJ preflop i FR åtminstoen inte på denna nivå /Doope Också skeptisk. JJ är inget monster i full ring efter en höjning. JJ är däremot perfekt hand att ta syn floppa triss och stacka någon med TP, överpar eller lägre triss. Citera
Recommended Posts