Mjukis Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Från och med i morgon, Fredag 9/2 kommer klubben att ha fasta öppetider. Dessa är: Onsdagar: 1900 - vi är trötta. Fredagar: 1900 - vi är trötta. Onsdagar spelar vi Omaha PL turneringar. Slaskstartstack 15000, 15 min nivåer. Fredagar kommer vi att spela en 300 kr NLT freezeout. Startstack 7500, 4 första 15 min, resten 20 min nivåer. Fredagsturneringarna är rankade och flest poäng varje månad får fritt inköp till månadsfinalen, som i sig är säsongsrankad. Grytor och Cashgame efter intresse båda dagarna. Citera
OzzzaJa Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 låter bra hoppas inte att det blir för mycket allinpoker med dom nya stackarna/blindsstrukeren bara, men det lär vi väl märka.. man slipper ju iaf sitta 8 timmar för att sen åka på bubblan Edit: jag syftat på holdem turrorna nu alltså Citera
Mjukis Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2007 Vi testar med 7,5k och dom tiderna, blir det för brant så höjer vi stackarna till 10k som vanligt. Tror det kommer bli bättre flöde på folket då alla vet att det är öppet och ingen registrering behövs. Citera
Recommended Posts