CG_Kenny Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Har följt Neteller-diskussionen ett tag nu och har kommit fram till att det är nog lugnt att fortsätta använda Neteller trots allt. Men nu när man får höra att Titan Poker ej kommer fortsätta samarbeta med Neteller börjar man bli lite orolig. Jag funderar nu på att byta till något annat. Vad kan ni rekommendera? Eller anser ni att man ska fortsätta använda Neteller iaf?? Citera
Bluwajt Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Neteller är ju trots den senaste tidens skumheter, fortfarande det bästa sättet att snabbt sätta in och ta ut $. Jag kommer iaf fortsätta använda det tills vidare. Citera
eNDlinE Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Jag anser att det bästa är att använda sig utav visakort, så kan man föra in och ut pengar hyfsat snabbt och smidigt! Men då måste siten stödja detta också iofs.. Citera
DrRoland Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Jag anser att det bästa är att använda sig utav visakort, så kan man föra in och ut pengar hyfsat snabbt och smidigt! Men då måste siten stödja detta också iofs.. Ja, om man gillar växlingskostnader... Citera
AdslVerbe Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Men nu när man får höra att Titan Poker ej kommer fortsätta samarbeta med Neteller börjar man bli lite orolig. Shit...det har inte jag hört! Dom stöder inte VISA heller va? (TITAN) Var har du hört det?....säkra källor? Jag gjorde ett utag i förrgår å den har gått igenom smärtfritt i vart fall... Citera
CG_Kenny Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 Shit...det har inte jag hört! Dom stöder inte VISA heller va? (TITAN) Var har du hört det?....säkra källor? Jag gjorde ett utag i förrgår å den har gått igenom smärtfritt i vart fall... Läs här: http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27651&page=2 Känns som rätt säker källa... Citera
Recommended Posts