Gå till innehåll

Pokerbobby... bluff eller inte?


madigan

Recommended Posts

Skulle vilja veta om nån prövat pokerbobby eller någon annan bot och om det finns någon därute som verkligen fungerar? och i sådant fall... behöver man sätta in pengar på en site för att kunna använda dem, det sista är mindre intressant huvudsaken är om det funkar... vore kul att prova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja veta om nån prövat pokerbobby eller någon annan bot och om det finns någon därute som verkligen fungerar? och i sådant fall... behöver man sätta in pengar på en site för att kunna använda dem, det sista är mindre intressant huvudsaken är om det funkar... vore kul att prova.

 

Det fungerar skitbra. Säkert att sätta in pengar me ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har varit medlem sedan 2004 och frågar om man måste sätta in pengar på en sida för att spela...

Du borde också förstå om du läst lite på forumet att botar inte är omtyckta. Det är dessutaom fusk att använda, och tillåts vad jag vet inte på någon site.

Och ja det finns botar som fungerar, men dom lär du knappast kunna köpa billigt på nätet.

Dom som säljs är som bäst möjligen små vinnare på låga nivåer FL.

Tänk själv. Om du hadde en bra vinnande bot skulle du sälja den eller använda den själv? För du verkar ju vara typen som tycker det är ok att använda dom:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok så du säger den funkar... har sett endel andra på utländska forum som säger att den inte funkar... tvivlar ju själv. Men jag är ändå sugen på att testa.... att lägga in lite pengar på ytterligare en pokersite är ju inte hela världen...

 

Om boten hade fungerat, tror du inte att vi hade startat ett tråd om det tidigare? Tror du verkligen att du är den första som i Sverige som hittat sån sida? Sen så hittar du inga trådar om botar, så du kan anta att det är inget vi gillar!

 

Hur tänker du när du tänker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag är reggad sedan 2004 men har bara varit inne sporadiskt då och då. Anledningen till att jag skulle vilja testa är för att se om det SKULLE fungera, folk snackar så mkt om teorier och vad ANDRA sagt om utifall det funkar eller inte, inte många som provat själva.

 

Sen är jag lite smått intreserad av AI och om det skulle kunna användas i poker. Visst sen har vi den moraliska aspekten, men om man bara kan göra botar som är "dugliga" än så länge tycker inte jag det är värre än folk som använder olika former av "kalkylatorer" och andra hjälpmedel. Skillnaden är att man slipper sitta själv hela tiden vid datorn eller kan koncentrera sig helt på en turnering eller vad det nu kan va.

 

Tycker folk tog åt sig lätt här inne... något jag däremot skulle vilja klaga på inom pokern är storleken på raken som siterna tar ut... det är något spelare borde bry sig om.

 

Ha det nu alla och som sagt finns det någon som kan säga namnet på en bot som fungerar praktiskt på LL-FL bord, ... om inte säg inte att det finns för i sådant fall kanske det inte finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har varit medlem sedan 2004 och frågar om man måste sätta in pengar på en sida för att spela...

Du borde också förstå om du läst lite på forumet att botar inte är omtyckta. Det är dessutaom fusk att använda, och tillåts vad jag vet inte på någon site.

Och ja det finns botar som fungerar, men dom lär du knappast kunna köpa billigt på nätet.

Dom som säljs är som bäst möjligen små vinnare på låga nivåer FL.

Tänk själv. Om du hadde en bra vinnande bot skulle du sälja den eller använda den själv? För du verkar ju vara typen som tycker det är ok att använda dom:shock:

Om jag hade en vinnande bot skulle jag använda den själv, sen skulle jag göra en kass version av boten slänga upp en scamsite på nätet och kränga den till lättlurade idioter....:twisted::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja testa lite rån för att se om det SKULLE fungera, folk snackar så mycket om det planer och kupper inte många som provat själva.

Sen är jag lite smått intresserad av den psykologiska aspekten hos brottsoffer. Jag tycker inte rån är värre än folk som skriver bilen på barnen. Skillnaden är att man slipper själva pappersarbetet.

 

Tycker folk tog åt sig lätt här inne.. något jag däremot skulle vilja klaga på kollektivtrafiken, det är något människor borde bry sig om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja testa lite rån för att se om det SKULLE fungera, folk snackar så mycket om det planer och kupper inte många som provat själva.

Sen är jag lite smått intresserad av den psykologiska aspekten hos brottsoffer. Jag tycker inte rån är värre än folk som skriver bilen på barnen. Skillnaden är att man slipper själva pappersarbetet.

 

Tycker folk tog åt sig lätt här inne.. något jag däremot skulle vilja klaga på kollektivtrafiken, det är något människor borde bry sig om.

 

:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...