Gå till innehåll

Sätta in pengar - har Nordea???


coppen

Recommended Posts

Kan någon som har Nordea hjälpa mig med hur jag sätter in pengar.

 

 

Jag har ju bankgironumret till Netteller. Inga problem där. Skriver in mitt kontonummer i referensrutan. Inga problem, och så summan och så iväg.

 

Men det går inte. Nån som har Nordea och vet hur man gör?

 

Hittade nåt liknande problem här, fast Norde ska ju funka...:

 

http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=19652

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer när du försöker göra insättning? Jag har Nordea och sätter in med mitt visa på neteller utan några problem alls...

DU såg antar jag att det är skillnad på betalkort och kreditkort? (Lika bra att fråga, ibland är det de enklaste sakerna man missar).

Hur mycket försöker du sätta in? Dom har ju vissa gränser oxå...

Har du testat deras livechat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer när du försöker göra insättning? Jag har Nordea och sätter in med mitt visa på neteller utan några problem alls...

DU såg antar jag att det är skillnad på betalkort och kreditkort? (Lika bra att fråga, ibland är det de enklaste sakerna man missar).

Hur mycket försöker du sätta in? Dom har ju vissa gränser oxå...

Har du testat deras livechat?

 

 

Jag har kreditkort och provade sätta in 30 dollar. Men ska prova livechatten, elelr är 30 dollar för lite. Jag gör insättningen för att jag behövet ta ut pengar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon som har Nordea hjälpa mig med hur jag sätter in pengar.

 

 

Jag har ju bankgironumret till Netteller. Inga problem där. Skriver in mitt kontonummer i referensrutan. Inga problem, och så summan och så iväg.

 

Men det går inte. Nån som har Nordea och vet hur man gör?

 

 

 

Varför går det inte ? Vilket är felmeddelandet du får av Internetbanken ?

 

Skicka det felmeddelandet och den information du har om kontonummer och referensnummer och summa till Nordeas kundtjänst och fråga varför du får det felet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vetgirig: Jag tolkar det som att det funkar för dig - bra, då bör det ju funka även för mig. Nä, jag får felmeddelande från netteller inte från Nordea, men idag upptäckte jag at det dragit pengar från mitt konto + att netteller vill att jag ska ringa dom, så det kanske funkar trots allt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...