b0bb4n Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Undra va oddsen är för att det här ska hända? Vart lite förvånad efter jag inte fick alla marker till mig. Citera
Fnii! Grrp! Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Vart lite förvånad efter jag inte fick alla marker till mig. Vänta lite här... Hur kan du vara förvånad över det? Du kan ju faktiskt inte ha missat färgstegen eftersom du prnt-scrnade den innan showdown. Citera
b0bb4n Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Vänta lite här... Hur kan du vara förvånad över det? Du kan ju faktiskt inte ha missat färgstegen eftersom du prnt-scrnade den innan showdown. MM.. trodde jag hade färgstegen.. läste brädan inte så noga utan kolla bara i svarta rutan. Hmm färgstege push typ Citera
PaleRider Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Så i korthet spelade du inte brädan ens, utan bara "den svarta rutan". Du hade egentligen förtjänat att vakna upp med att inga marker gick till dig då fi hade . Överspelar brädan gör vi när brädan ger oss nötterna inte annars. Dålig push, gör om gör rätt. Citera
JoeFalk Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Killen kommer in o ska visa en rolig grej o du kritiserar en push ... haha ursäkta men har han bett om dina råd när det gäller spelet av handen ?? Citera
PaleRider Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Killen kommer in o ska visa en rolig grej o du kritiserar en push ... hahaursäkta men har han bett om dina råd när det gäller spelet av handen ?? Genom att posta inlägg på diskussionsforum så "ber du" alltid implicit om kommentarer, även om du postar under Resultat. Citera
b0bb4n Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2007 Om jag hade bett om råd hade jag postat denna i handanalysdelen. Tänkte inte så långt kanske? Men iaf så bryr jag mig inte vad du tycker jag förtjänar eller inte i handen för det var inte den anledningen jag posta den. Men tack ändå. Citera
galenponny2 Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 om du haft 2c hade du fått BBJ då? Citera
Kenan83 Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 om du haft 2c hade du fått BBJ då? Nej det hade han inte. Det är alltid de 5 bästa korten (av 7) som räknas i hold´em. Citera
kfluffie Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Nej det hade han inte. Det är alltid de 5 bästa korten (av 7) som räknas i hold´em. Samt att SvS inte har någonb BBJ-bonus. Mvh, KF! Citera
tobias123 Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 dålig all-in , ger bara svs mer i rake. Citera
sandis84 Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 dålig all-in , ger bara svs mer i rake. nej Citera
Recommended Posts