Gå till innehåll

Kunde kanske känna på dörrn först iaf?


cOP

Recommended Posts

Hahhaha!

 

Borde finnas en vettig förklaring, annars så är det lite envist att stå fast vid att beslutet var korret.

 

"1 gång är ingen gång" 8-) 8-)

 

Trots att Lantto förklarade att taxin inte hade varit inblandad i olyckan, skar de upp taket på bilen.

 

Enligt räddningstjänsten var beslutet korrekt och togs i samråd med den som var medicinskt ansvarig på platsen, rapporterar NSD.

 

Klockers! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är en bil "totalförstörd" bara för att man hugger av taket?

 

Ja, bilen är totalförstörd. Enligt min kollega som är f.d. bilplåtslagare så får man inte svetsa balkar på andra ställen än på speciella infästningspunkter så att reparera bilen är inte lönsamt.

Det blir enkel resa till bildemonteringen för den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är skära upp taket standardutförande så fort det händer något?

 

Om man inte ser ens en buckla på bilen kan man ju börja undra vad för olycka det har vart... Borde ju legat ett "vrak" ganska nära.

 

Dags att vakna och undersöka saler och ting innan man agerar vore inte helt galet :P

 

 

Men som sagt.. fan en sån parodi :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Misstänkte att det faktiskt fanns en saklig grund till det. Men varför förstöra en bra story med fakta....

 

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,995719,00.html

 

(nu fick man ju dessutom två artiklar av det hela).

Nu blev de flesta svaren i den här tråden ganska roliga istället. :-)

Själv tar jag aldrig ställning förrän jag vet att jag har rätt, så nu skrattar jag gott åt alla som förlöjligade beslutet i den här tråden. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Misstänkte att det faktiskt fanns en saklig grund till det.

 

Själv tar jag aldrig ställning förrän jag vet att jag har rätt, så nu skrattar jag gott åt alla som förlöjligade beslutet i den här tråden. ;-)

Ungefär som att skriva "i knew u had that" i chatten när fi visar sin hand. Vi är sjukt imponerade killar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blev de flesta svaren i den här tråden ganska roliga istället. :-)

Själv tar jag aldrig ställning förrän jag vet att jag har rätt, så nu skrattar jag gott åt alla som förlöjligade beslutet i den här tråden. ;-)

 

 

Ja är ju bara dumt att ha lite kul åt en rolig artikel när de går!

 

Dr Roland: Ja om de kan gå till taxin så förstår jag inte varför taket måste av innan de kan ta sej ut igen.. Känns på ngt sätt som "klipparna" fick en billig väg ut från det hela..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...