Solidify Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 När Hero synar står blixten stilla (Syna fort) Citera
greywolf Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 gammal tråd men någon bumpa så skriver jag några rader...någon skrev att det luktar drag som inte vill ha syn, kan stämma men jag lutar mer åt nötter som inte vill bli utdragen. finns ju massor av scarecards här för 56 så jag tror mer på nötstegen som är lite rädd och vill ha in stacken innan river förstör det roliga. jag synar nog ändå, räknar med att se nötstegen ofta men tror att lägre triss och kombodrag drar upp tillräckligt för att det ska vara ganska 0 EV. Citera
thefman Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Jag hade inte foldat. Dock kan vi nog utesluta hjärterdrag förutom 89. Kan han tänka sig att ställa turn så gör han mer motstånd på flopp kan jag lova. Det sjuka är dock att det här spelet inte är ovanligt med nötterna om man har rejäla stackar. Fast jag är säker på att han har kombodrag och set tillräckligt ofta för att vi ska få fint EV. Citera
Recommended Posts