hkeye Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 This is a release-restricted bonus. You will be required to play 7 times the bonus amount in raked hands within 30 days of your deposit. So, make the deposit and contact us. To accumulate raked hands, just participate in hands (any live game, any limit) where a rake is taken. The 'buy-in' of a tournament, does not contribute to your accumulated raked hands. -------------------------------------------------------- fick det här erbjudandet och undrar om nån kan förklara vad dom menar? Spelade nyss in en bonus på empire poker och hade jag vetat hur lätt det var hade jag satt in mer från början. det är "7 times the bonus amount in raked hands" jag inte begriper. Om bonusen är 10 dollar... ska man då spela in 70 dollar i rake? nån kanske vet... mvh/hkeye Citera
Bluwajt Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Om bonusen är på $10 ska du spela in 70 raked hands för att cleara. Citera
travninni Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 This is a release-restricted bonus. You will be required to play 7 times the bonus amount in raked hands within 30 days of your deposit. So, make the deposit and contact us. To accumulate raked hands, just participate in hands (any live game, any limit) where a rake is taken. The 'buy-in' of a tournament, does not contribute to your accumulated raked hands. -------------------------------------------------------- fick det här erbjudandet och undrar om nån kan förklara vad dom menar? Spelade nyss in en bonus på empire poker och hade jag vetat hur lätt det var hade jag satt in mer från början. det är "7 times the bonus amount in raked hands" jag inte begriper. Om bonusen är 10 dollar... ska man då spela in 70 dollar i rake? nån kanske vet... mvh/hkeye 10 dollar i bonus innebär att du ska spela 70 rakade händer. Citera
Recommended Posts