hnat Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Inne före nån kommenterar Anjas kroppsbyggnad. Citera
devalanteriel Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 GULD! WOO! ... och jag sitter i Dublin och jobbar och kan inte se sändningarna. Citera
Loveless Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Säga vad man vill om Anja, men målfokusering är hon bra på. Lite som Aamodt och Kjus. Oavsett vilken form de visat under säsongen, vid mästerskap var de alltid att räkna med. Citera
eurythmech Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 jag orkar fan inte längre...jdet här var starkt...vilket minne! så sjukt mycket Citera
eurythmech Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 hur bra hade det gått om VM gått i ett annat land? Citera
jaroiten Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Sälen vann visst igen.. hoppas hon tar 5 guld och bragdguldet sen går till hockeylandslaget som hämtar upp ett 5-0 underläge mot Finland i bronsmatchen i VM. Citera
EL_FishkO Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 fan vad stabil hon e...önskar jag kunde åka så Snyggt Anja! Citera
Loveless Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Omkrets på hennes lår? Tjocklek på hennes stortånagel? Har du fler relevanta frågor kan du ställa dem till din mamma. Anja = Ingemar imho. Citera
thekid Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Jag tror faktiskt inte frågan om låromkretsen var en diss. Citera
León Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Tjocklek på hennes stortånagel? Har du fler relevanta frågor kan du ställa dem till din mamma. Anja = Ingemar imho. Kan väl vara en lite relevant fråga iaf. Verkar ju onekligen vara att, ju tyngre man är, desto snabbare i backen är man. Dom två som dominerat dam-utförsåkning de senaste åren, Anja och Kostelic, är ju inga lättviktare direkt... Citera
thekid Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 För att lyckas krävs nog att man är vältränad, låt säga i lår och rumpregionen. Jag tror inte sumobrottare skulle krossa motståndet direkt. Citera
Verbal__Kint Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Vad skall till för att Anja INTE skall få Jerringpriset och Bragdguldet? Att Christian Olsson hoppar 20 m i tresteg? Att Kajsa hoppar 2.20 i höjd? Nä inte ens det räcker... Vackert tjejen!!! Citera
KenHag Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Säger sig självt att det behövs ett par rediga stockar för att bita ifrån i svängarna när det går över 100 km/timmen Citera
sorkenkk Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Vad skall till för att Anja INTE skall få Jerringpriset och Bragdguldet? Att Christian Olsson hoppar 20 m i tresteg? Att Kajsa hoppar 2.20 i höjd? Nä inte ens det räcker... Vackert tjejen!!! Det räcker ju inte ens med att Tre Kronor vinner OS och VM samma år... Sjuka jävla rikemanssport.......... Citera
devalanteriel Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Vad, till skillnad från hockey? Citera
jojje2k Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Tjocklek på hennes stortånagel? Har du fler relevanta frågor kan du ställa dem till din mamma. Driver du med mig? Det var en komplimang om du inte fatta det Citera
thekid Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Vilken jävla read jag hade på jojje2k, ba instasyn wowowowowow! Citera
eyedol Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Pinsamt att tjockisen fick priset istället före Tre Kronor. Citera
León Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Anjas bragdguld är ju helt klart nu. Inte ens om Mats Sundin skulle göra 5 mål varje match i NHL-slutspelet, och vinna Stanley Cup, och slå 19 av Wayne Gretskyz rekord skulle han gå före Anja, bland bragdjuryn. Sedan är det klart en sumo skulle vinna guld i störtlopp. Akebono dominerar ju i fighting, lika med sumosar kan allt. Dom ultimata idrottsmänen. Citera
Loveless Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Får väl be om ursäkt då, men de flesta kommentarer av den arten brukar mest vara av typen "Anja ser ju inte kvinnlig ut". Citera
thekid Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Pinsamt att tjockisen fick priset istället före Tre Kronor. Tre Kronor borde fått det ja, men det finns pinsammare saker i meningen du just skrev. Citera
Recommended Posts