Gäst Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Fi har inte suttit så länge vid bordet men det lilla jag har sett så har han varit halvaggro pre så jag tror han slår om relativt brett när jag openraisar från knappen. Till att börja med, är synen okey pre? Har ju position plus en hand som inte ofta kommer vara dominerad om jag träffar. Tanken på floppen är att lägga turn om han skjuter igen på turn. Poker Stars No Limit Holdem Ring game Blinds: $1/$2 6 players Converter Stack sizes: UTG: $212.25 UTG+1: $227.80 CO: $206.45 Hero: $361.45 SB: $229.95 BB: $197 Pre-flop: (6 players) Hero is Button with 9:club: 8:club: 3 folds, Hero raises to $6, SB folds, BB raises to $22, Hero calls. Flop: 8:spade: 3:spade: K:diamond: ($45, 2 players) BB bets $30, Hero calls. Turn: 4:heart: ($105, 2 players) BB checks, Hero checks. River: T:club: ($105, 2 players) BB checks, Hero checks. Citera
ulaf Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Mot okänd fi tycker jag inte så mycket om spelet, känns som en bluffsyn imo. Jobbigt att ge sig ut på äventyr med en sån sunkig hand. Citera
Jerico Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Är väl ok att floata cbettet, men i så fall måste du nog se till att bluffa av honom från JJ-QQ vilka är troliga händer som slår dig här när han checkar turn. Det enda du slår i en showdown är AQ eller nån randomhand, beror ju lite på vilken HD du sätter honom på preflop. Citera
ulaf Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Precis, typ halva hans HD är händer som slår dig men som han måste vika. Det jag menar med bluffsyn. Citera
Recommended Posts