Jennez Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Here we go again. Prostitution på pokerklubbarna är tydligen nytt för i år. Kan säga att jag har varit på klubben och det här är helt befängt. Skandal, sjukt, perverst och en massa annat. Vad händer i lokaltidningarna? Är alla journailster Janne Josefsson-wannabe’s? http://www.motalatidning.se/motala/artikel.asp?id=54809 Citera
Juggler Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Håller med om att det var en dåligt skriven artikel. Lotteriinspektionen rasar mot spelklubbarna som spridit sig som en löpeld genom landet på senare år. Vad betyder det? Hur gör Lotteriinspektionen när den rasar? Aftonbladetuttryck... Verksamheterna kan beskrivas som en frizon för olika typer av brottslighet, bland annat narkotika, illegalt spel och prostitution. Framställs som fakta eftersom det inte är någon som citeras. Nästa mening har lite mer förbehåll – Vi har uppgifter om att det ska finnas damer till försäljning på några ställen, säger Ronald Malmqvist. Citera
Ekenstar Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Varför skulle det vara pokerklubbar som det handlar om? Poker nämns ju inte en enda gång i artikeln. Citera
Gummo Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Varför skulle det vara pokerklubbar som det handlar om? Poker nämns ju inte en enda gång i artikeln. Om man inte kräver att få allt serverat utan är beredd att lägga ner lite tankeverksamhet själv så kommer man snabbt fram till att det är ngn pokerklubb de syftar på. Fortsätter man sen att tänka själv så kan man även komma fram till att allt i artikeln kanske inte stämmer. För så är det visst ibland har jag läst... Citera
Jennez Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2007 Här framgår det med all önskvärd tydlighet vad det handlar om: http://www.motalatidning.se/motala/artikel.asp?id=54810 Citera
KraxTheCrow Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Jag tycker synd om Karin Kan inte annat än hålla med. Sån brutal nidbild av verkligheten så man blir mörkrädd. Mer städad verksamhet får man leta efter. Vi som går dit gör det för att spela poker, och vi har jävligt trevligt. Citera
Hyler Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 och vi har jävligt trevligt. Tro fan det, med knark och brudar i frizonen. I den andra artikeln, rubrik "100 000 i potten på invigningen" stod det "Vid den hemliga invigningen förra året...". Ååkeej, men det står också att arrangören annonserade på olika pokerforum, så så värst hemlig kan den inte ha varit. Citera
Djens Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Klubben i motala var en av de fräschaste jag varit på, sjukt att de klankar ner på den när det finns bra mycket värre klubbar. Citera
Recommended Posts