Zarec Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Tjena alla glada =D Som vanligt har jag försökt hitta svaret på denna enkla fråga, men utan framgång. Ni som sett mina tidigare inlägg har förstått att jag är helt efterbliven vad det gäller att söka information Testar att skriva rubriken ovanför i sök funktionen i vissa trådar (som denna), men kan man vara mer specifik så det går snabbare? Nåja, here is the question: Min PokerHud gick precis ut tror jag eftersom det nu står att min 'trial' tid är slut. Jag trodde trial perioden var att man bara kunde se på ett bord osv... betalade iaf in $25 för ett tag sen (halvår eller mer?) å spelade på 4 bord sedan dess, men tydligen har den upphört nu. Är det en årlig/halvårlig betalning för PH? Thx! /Zarec Citera
carl_nica Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Nej, man köper det för alltid. Men du kanske har installerat det på mer än två datorer? Citera
Bubbla Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Har du uppgraderat till senaste? Citera
Zarec Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2007 Crap Nej, jag har inte installerat på mer än en dator. å inte uppgraderat till sista, men igår när jag skulle spela så stod det som jag skrev i mitt tidigare meddelande, men nu när jag testade så fungerade det. Mycket märkligt. Men jag tror det var version 1.14, är den senaste 1.16? how do i fix? Citera
Recommended Posts