ltdrichard Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Jo jag har köpt en Ps3-import. NÀrjag gÄr online sÄ vill de att jag ska skapa ett konto. DÀr fÄr jag vÀlja pÄ USA, Japan, ja de stÀllen dÀr Ps3:an har slÀppts. Jag undrar, kan jag vÀlja ett av de landen och fortfarande handla i Ps3:ans onlineshop med mitt VISA? Kan jag Àndra pÄ mitt konto sen nÀr Sverige lÀggs till i listan? Har lÀst runt lite men inte fÄtt nÄgot vettigt svar. Jo och Àven, jag antar att man kan ladda ned demos, kostar de nÄgot?  Mvh Richard Citera
antonm Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 ingen aning tyvÀrr.  Men undrar lite över vart du köpte ditt ps3 och för hur mycket? Citera
ltdrichard Postad 2 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2007 ingen aning tyvÀrr.  Men undrar lite över vart du köpte ditt ps3 och för hur mycket?  Japan, 60GB versionen 699 + 120 dollar. SÄg att det fanns för 599 ocksÄ men de var tillfÀlligt slut eller hur det var, orkade inte vÀnta. Tog 8 dagar att fÄ hem. 500 kr i tull. Ja det stod vÀrde 300 dollar pÄ paketet, dÀrför den lÄga tullen (momsen). Citera
tetris Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Japan, 60GB versionen 699 + 120 dollar. SÄg att det fanns för 599 ocksÄ men de var tillfÀlligt slut eller hur det var, orkade inte vÀnta. Tog 8 dagar att fÄ hem. 500 kr i tull. Ja det stod vÀrde 300 dollar pÄ paketet, dÀrför den lÄga tullen.  LÄter dyrt en polare som bor i Tokyo köpte ett för ca $350. Citera
ltdrichard Postad 3 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2007 LÄter dyrt en polare som bor i Tokyo köpte ett för ca $350.  Ja det kanske det var, men i dont really mind. Citera
Hemdhes Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 du vet att 200 kr Àr ca 28 dollar va? Citera
ltdrichard Postad 3 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2007 du vet att 200 kr Àr ca 28 dollar va?  TÀnker du pÄ min signatur? Isf, sÄ fanns det nÄgon blogg/artikel pÄ aftonbladet/poker som hade den rubriken och som lÄg dÀr i, ja Är kÀndes det som. Tyckte den var vÀdigt störig/komisk. Citera
Recommended Posts