ltdrichard Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Jo jag har köpt en Ps3-import. Närjag går online så vill de att jag ska skapa ett konto. Där får jag välja på USA, Japan, ja de ställen där Ps3:an har släppts. Jag undrar, kan jag välja ett av de landen och fortfarande handla i Ps3:ans onlineshop med mitt VISA? Kan jag ändra på mitt konto sen när Sverige läggs till i listan? Har läst runt lite men inte fått något vettigt svar. Jo och även, jag antar att man kan ladda ned demos, kostar de något? Mvh Richard Citera
antonm Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 ingen aning tyvärr. Men undrar lite över vart du köpte ditt ps3 och för hur mycket? Citera
ltdrichard Postad 2 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2007 ingen aning tyvärr. Men undrar lite över vart du köpte ditt ps3 och för hur mycket? Japan, 60GB versionen 699 + 120 dollar. Såg att det fanns för 599 också men de var tillfälligt slut eller hur det var, orkade inte vänta. Tog 8 dagar att få hem. 500 kr i tull. Ja det stod värde 300 dollar på paketet, därför den låga tullen (momsen). Citera
tetris Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Japan, 60GB versionen 699 + 120 dollar. Såg att det fanns för 599 också men de var tillfälligt slut eller hur det var, orkade inte vänta. Tog 8 dagar att få hem. 500 kr i tull. Ja det stod värde 300 dollar på paketet, därför den låga tullen. Låter dyrt en polare som bor i Tokyo köpte ett för ca $350. Citera
ltdrichard Postad 3 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2007 Låter dyrt en polare som bor i Tokyo köpte ett för ca $350. Ja det kanske det var, men i dont really mind. Citera
Hemdhes Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 du vet att 200 kr är ca 28 dollar va? Citera
ltdrichard Postad 3 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2007 du vet att 200 kr är ca 28 dollar va? Tänker du på min signatur? Isf, så fanns det någon blogg/artikel på aftonbladet/poker som hade den rubriken och som låg där i, ja år kändes det som. Tyckte den var vädigt störig/komisk. Citera
Recommended Posts