Gå till innehåll

YouTeller.com vs. MyWebATM


Cyntax

Recommended Posts

Jag har lite kontakter i spelbranschen och det snackas ganska mycket om en nytt alternativ till Neteller/Paypal/Moneybookers.

 

YouTeller.com kan vara något i framtiden?

 

Ni som är sajtrepresentanter här på forumet kanske kan berätta om detta är något ni kommer att titta på och kanske satsa på i framtiden?

 

Öppnar i mars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört från olika källor att det verkar vara massa e-wallets på G. Förhoppningsvis kommer detta medföra hårdare konkurrens, vilket i slutändan borde ge oss konsumenter en bättre produkt med lägre avgifter. Dock kommer det förmodligen också dyka upp en hel del sämre mindre seriösa företag, men de brukar ofta väldigt snabbt sollas bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört från olika källor att det verkar vara massa e-wallets på G. Förhoppningsvis kommer detta medföra hårdare konkurrens, vilket i slutändan borde ge oss konsumenter en bättre produkt med lägre avgifter. Dock kommer det förmodligen också dyka upp en hel del sämre mindre seriösa företag, men de brukar ofta väldigt snabbt sollas bort.
och risk att någon kånkar och man blir blåst på degen?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spontant tycker jag att det ser ut som att YouTeller verkar vara bättre för oss i Europa och MyWebATM är för jänkarna.

YouTeller har uttag/insättning till bankkonto/kreditkort. (bankkonto verkar bara fungera till U.K.-konton (och ganska dyrt ändå)) Att andvända kreditkortet ser ut att vara det enda alternativet.

 

Jag kommer inte att använda YouTeller eller MyWebATM - som det ser ut just nu. Det finns mycket bättre alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har koll på de bästa alternativen så kläm gärna fram det! ;-)

 

Jag har kollat runt lite och tycker https://www.epassporte.com/ verkar bra

 

Mvh

Jag slussar pengarna via Neteller till en sajt som har utbetalning till bankkonto eller Visa. För att den sajten inte ska bli sur så spelar jag lite där också... men mycket lite jämför med mina huvudsajter.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag slussar pengarna via Neteller till en sajt som har utbetalning till bankkonto eller Visa. För att den sajten inte ska bli sur så spelar jag lite där också... men mycket lite jämför med mina huvudsajter.

 

Vad är deras avgifter? Vad ligger cashout taket på? Vore sweet om du skulle vilja länka här i tråden eller PM. Självklart kommer man lira på siten för att inte få pengarna låsta pga "pengatvätt".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

till vilken $kurs får du då? bättre eller samma som neteller?
Med tanke på att jag bor i Finland ... så kanske man kan räkna ut?
Vad är deras avgifter? Vad ligger cashout taket på? Vore sweet om du skulle vilja länka här i tråden eller PM. Självklart kommer man lira på siten för att inte få pengarna låsta pga "pengatvätt".
Jag har redan sagt för mycket om det där. Se mitt svar till shombol.

 

Tillbaka till Topic nu va :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att jag bor i Finland ... så kanske man kan räkna ut?Jag har redan sagt för mycket om det där. Se mitt svar till shombol.

 

Tillbaka till Topic nu va :D

 

Eftersom du cashar ut i Euro så måste det alltså vara en b2b site? Kan vara jag som har vart vaken för länge dock... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...